3
امام جمعه سرخ‌رود؛

ایمان و امید، کلید تمدن‌سازی در کشور است/ ولایت‌پذیری ویژگی برجسته مکتب حاج قاسم سلیمانی

  • کد خبر : 9950
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴
ایمان و امید، کلید تمدن‌سازی در کشور است/ ولایت‌پذیری ویژگی برجسته مکتب حاج قاسم سلیمانی
امام جمعه سرخ‌رود با بیان اینکه ما برای تمدن‌سازی احتیاج به امید و ایمان داریم، گفت: ایمان و امید فقط توصیه به دو واژه نیست، کلید پیشرفت و تمدن سازی است؛ حضرت امام با ایمان و امید خود در سه سطح کشور و جهان اسلام و سرتاسر دنیا تحول ایجاد کرد.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در خطبه نماز جمعه با اشاره به اینکه در هفته گذشته مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام راحل عظیم الشان را داشتیم که الحمدالله بسیار با شکوه برگزار شد و بیانات مقام معظم رهبری زینت بخش این محفل پرشکوه بود، اظهار داشت: رهبر انقلاب فرمودند حضرت امام از سرآمدان تاریخ ماست، نه می توان آن بزرگوار را حذف کرد نه می توان آن را تحریف کرد‌.

وی افزود: امام راحل یعنی اسلام ناب، اسلام اصیل. امام در بیانات خود کاملا با اسلام التقاطی،اسلام رحمانی،اسلام متحجر،اسلام افراط و تفریط کاملا مرز بندی داشت، همه اینها با توجه به ایمان و اعتقاد بی بدیل حضرت امام ایشان را برای همیشه ماندگار کرد.

امام جمعه سرخ‌رود ادامه داد: در اینجا نقدی بکنیم به برخی افراد، که برای منفعت خود، یک بعد از چهره حضرت امام را برجسته می کنند و متاسفانه گاهی از نزدیکان ایشان هستند، حضرت امام را از کلام ایشان،از صحیفه ایشان و از موضع گیری های ایشان بشناسیم. حضرت امام را در کلام شاگرد و جانشین خلف ایشان حضرت امام خامنه ای باید شناخت،نه در کلام بعضی روشنفکر نماهای فرصت طلب.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده تصریح کرد: توصیه موکد مقام معظم رهبری به ایمان و امید بود؛ حفظ استقلال و عزت‌ و منافع ملی و پیشرفت کشور با ایمان و امید خواهد بود. ایمان و امید همیشه در آماج حملات دشمن است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن همیشه تلاش کرد تا ما نمی توانیم را در جامعه القا کند، از طریق رسانه و ابزارهای مختلف تلاش کردند و می کنند امید را از جامعه بگیرند، ایمان را از جامعه بگیرند؛ چرا در فتنه اخیر تمام تلاش خود را انجام دادند تا ایمان و حیا و عفت را از جامعه بگیرند، چون جامعه ای که درگیر روابط اینچنی شود،از پیشرف مبتنی بر علم و ایمان باز می ماند.

امام جمعه سرخ‌رود گفت: در همین کشور ما رسانه و جرایدی بودند و هستند که هر روز بر طبل ناامیدی می کوبند، هیچ یک از پیشرفت های سیاسی و دفاعی و عمرانی را برجسته نمی کنند. اینها در زمین دشمن بازی می کنند و بر خلاف توصیه موکد رهبر هر روز پمپاژ ناامیدی می کنند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده بیان داشت: طاغوت را کنار بزند، جامعه اسلامی را از انفعال در بياورد و در برابر ظلم و استکبار و استعمار و استثمار قد علم کند. جوانان عزیز امام را باید بشناسند، صحیفه امام را بخوانند، بیانات ایشان را با جان گوش دهند که عاقبت بخیری و پیشرفت کشور در راه امام است،نه در کلام روشن فکران غرب زده و اسلام التقاطی.

وی اظهار کرد: وقتی از ایمان و امید صحبت می کنیم، باید از مکتب حاج قاسم، این شاگرد برجسته حضرت امام،بگوییم. مکتب حاج قاسم که سرشار از ولایت پذیری،جهاد و تلاش خستگی ناپذیر و ایمان به وعده های الهی بود. مکتب حاج قاسم که با تمام لطافت خود با دشمن و فتنه گر مرزبندی داشت.

امام جمعه سرخ‌رود افزود: اگر جبهه مقاومت در برابر داعش به پیروزی می رسد،مرهون این مکتب جهادی است. اگر کشور هر روز در بخش دفاعی پیش میرود و می رسد به موشک ابر فراصوت فتاح و خرمشهر و شناور و هواپیما،مرهون این تفکر جهادی است.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده تصریح کرد: اگر کشور امروز در دیپلماسی اینچنین پیش می رود،مرهون تفکر و مکتب حاج قاسم است است که معتقد بود میدان و دیپلماسی دو بال پیشرونده عزت و اقتدار کشور در دیپلماسی است. در مقابل این مکتب هم تفکر ذلت و وادادگی است که تا کشور را کاملا تقدیم غرب نکند،آرام نمی گیرید.

وی یادآور شد: همان افرادی که وجودشان خسارت بود و امروز برای تطهير برجام خود، از ترکمنچای هم دفاع می کنند. آقای ظریف شما باید چه می داديد و کدام خطوط قرمز را رد می کردید تا خیالتان راحت شود.

امام جمعه سرخ‌رود عنوان داشت: در برجام صنعت هسته ای را که داديد و هیچ نگرفتید،با وزیر استکبار قدم زدید،هر خواهش و تمنای ذلت بار را انجام دادید و در آخر ماشین پیشرفت کشور را از حرکت بازداشتید. در مواقع پیروزی مقاوت با استعفا،شیرنی آن را بر کام ملت تلخ کردید،حرمت خون حاج قاسم را به بهانه مذاکره‌ نگه نداشتید.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده بیان کرد: مکتب شما همان مکتب شاهان قاجار و پهلوی است، که حاضر شدند در ترکمنچای بسیاری از ایران را تقدیم کنند،و بحرین را فرزند ناخوانده بنامند و تقدیم کنند. اگر ايستادگي مقام معظم رهبری و حاج قاسم ها نبود،شما همان بلا را سر ایران می آوردید.

وی ادامه داد: مکتب حاج قاسم‌ علاوه بر مکتب جهاد مبتنی بر امید و ایمان، مکتب مرزبندی با دشمنان و فتنه گران و منافقان بود. مع الاسف در این چند روزه می بینیم افرادی که وجهه انقلابی دارند و از نزدیکان مقام معظم رهبری هستند،با فتنه گران نشست و برخاست می کنند.

امام جمعه سرخ‌رود افزود: آیا توصيه مقام معظم رهبری مبنی بر مرز بندی با فتنه گران به گوش شما نرسیده؟ آیا ۸۸ و فتنه های بعد از آن را فراموش کردید که آتش بیار معرکه بودند، شما ناامید کننده و استحاله کننده انقلابی‌گری هستید.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده در پایان گفت: مگر امام خامنه‌ای فتنه گران را باغی انقلاب نخواندند که شما اینچنین در آغوش آنها قرار می گيريد؛ نسبت به این گونه رفتارها هشدار می‌دهیم، نسبت به مرزبندی نکردن هشدار می‌دهیم، نسبت به تحریف اصول امامین انقلاب هشدار می‌دهیم.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=9950

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.