2
در دیدار با دختران شهدا:

امروز خاک‌ریز دشمن، مباحث فرهنگی و مبانی دینی است/ از تقدیر دختران شهدا تا جایگاه ویژه آنان در جامعه

  • کد خبر : 9683
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲
امروز خاک‌ریز دشمن، مباحث فرهنگی و مبانی دینی است/ از تقدیر دختران شهدا تا جایگاه ویژه آنان در جامعه
امام جمعه سرخ‌رود با بیان اینکه امروز خاکریز دشمن، مباحث فرهنگی و مبانی دینی است، گفت: وظیفه ما و رسانه‌ها انتقال فرهنگ شهدایی است چراکه دشمن می‌داند از واژه مادر و خانواده ضربه بزند اما ما باید برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده برای آن داشته باشیم.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده ظهر امروز در دیدار با دختران شهدای شاغل در آموزش و پرورش محمودآباد به‌مناسبت روز دختر و دهه کرامت که با حضور سرگرد محسن فرخ‌پور مسئول بسیج کارمندان در نهاد امامت جمعه انجام شد، با اشاره به اینکه این نظام مرهون خون شهدا است، اظهار داشت: اعتلای نظام به برکت خون شهدا و صبوری و صلابت فرزندان شهدا شکل گرفته که همانند شهدا، گوش به فرمان ولی امر بودن است.

وی افزود: چهره‌های انقلابی امروز باید سنگ تمام بگذارند؛ در گذشته سند 2030 و یکسری رویکردهای شخصی برخی از مسئولان در آموزش و پرورش باعث شد تا فعالیت بیشتری ارائه نشود اما رسالت امروز ما در این نهاد این است تا به میدان آمده و کارهای فرهنگی در شان نظام و انقلاب با ایده‌های نو داشته باشید.

امام جمعه سرخ‌رود تصریح کرد: ما هر کجا از قرآن و شهدا کم گذاشتیم در آنجا ضربه خوردیم؛ باید راهنمای دانش‌آموزان در خصوص آشنایی با فرامین قرآنی و سبک زندگی شهدایی باشیم.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده با بیان اینکه زندگی من براساس خانواده‌های شهدا است، گفت: همواره و همیشه پیگیر مطالبات خانواده شهدا و فرزندان شهدا هستیم و مطالبه‌گری شما فرزندان شهدا باید همیشگی باشد و رفع دغدغه‌های خانواده شهدا از وظایف ما است.

وی همراهی با فرزندان شهدا را افتخاری دانست و افزود: انجام رسالت ما که دفاع از دین است، بسیار حائز اهمیت خواهد بود بنابراین بازخوردهای ضد فرهنگی که امروز دامن دانش‌آموزان را گرفته است، باید فرهنگ‌سازی شکل گیرد تا بتوانیم شاهد بستری مناسب در جامعه باشیم.

امام جمعه سرخ‌رود خاطرنشان کرد: از مسئولین درخواست داریم تا با کمک به فرزندان شهدا که در نهاد آموزشی مشغول فعالیت هستند از تفکرات لیبرالی فاصله گرفته و الگوی شهدایی را ترویج دهند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده یادآور شد: آموزش و پرورش در کنار هم می‌تواند تاثیرگذار باشد و فرزند شهدای آموزشی قطعا الگوی دانش‌آموزان خواهند بود چراکه هتک حرمت به شهدا توهین به دین است.

وی ادامه داد: فرزندان شهدا هدیه‌ای بزرگی همانند پدر را در راه ولایت دادید بنابراین شما منتصب به ولایت هستید؛ پیگیر دغدغه‌ها شما هستیم.

امام جمعه سرخ‌رود با تاکید بر اینکه شما بهترین دختران نظام هستید، گفت: وظایف ما برای شما مشخص است و برای روز دختر قددران شما خواهیم بود و وظیفه ما تجلیل و تکریم از شما است.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده در پایان فرزندان شهدا را حلقه واصل بین مردم و شهدا دانست و عنوان داشت: شما افتخار ما هستید و سردار سلیمانی بسیار علاقمند به دختران شهدا بودند چراکه دختران انقلابی و دختران شهدا از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.

گفتنی است در پایان این دیدار حجت‌الاسلام تقی‌زاده امام جمعه سرخ‌رود از دختران شهدای شاغل در آموزش و پرورش محمودآباد تقدیر و تجلیل کردند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=9683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.