2

آنچه آقایان برای بهبود روابط با همسرشان باید بدانند

  • کد خبر : 9536
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶
آنچه آقایان برای بهبود روابط با همسرشان باید بدانند
بیشترین شکایت خانم ها این است که همسرشان به حرف آنها گوش نمی دهند و متاسفانه برخی از مردها قدرت یک گفت وگوی ساده و عاشقانه را دست کم می گیرند.... 

به گزارش “خط شمال” راه حل های ساده برای داشتن یک زندگی دلچسب و عاشقانه

را ه حل:

یک عبارت است که می تواند برای خانم ها معجزه کند: ((برای من از خودت بگو)) و اگر شما می خواهید واقعا اورا خوشحال کنید ،بگویید :((من به حرف هایت علاقه مندم)).

دست به سیاه وسفید نمی زنم! خانم های شاغل بیشتر اوقات روزشان را در محل کار سپری می کنندو بعد هم باید مشغول غذا پختن ورسیدگی به سایر امور خانه وفرزندان شوند، آیا به نظر شما این توقع زیادی است که زنی انتظار داشته باشد بدون این که از همسرش بخواهد ،ظرف ها را بشوید؟ قبول کنید این فرا تر از توانایی یک زن معمولی است ،مردی که قدرت “جارو کردن” در استحکام یک رابطه را متوجه نشود به احتمال زیاد با همسرش مشکل خواهد داشت، مرد ها باید بدانند که کمک در انجام امور خانه در روحیه همسرشان به شدت تاثیر مثبت می گذارد.

راه حل : بیشتر اوقات خانم ها هنگام انجام کار امور منزل ، آرام وقرار ندارند،اگر همسر شما هم چنین است هر چه سریعتر به کمک بشتابید و از او بپرسید ((ایا کاری هست بتوانم برایت انجام دهم؟)) همه نیاز ها وعلایق همسرم را می دانم! آیا تا به حال دیده اید که بعضی از مردها می خواهند همسرشان را خوشحال کنند به او یک وسیله از لوازم خانگی هدیه می دهند ! در واقع وقتی مردی به همسرش هدیه می دهد بیشتر به نیاز های خودش فکر می کند نه این که همسرش به چه وسیله ایی نیاز دارد، البته این فقط یک ویژگی مردانه نیست ، همه مردم به طور طبیعی فکر می کنند دیگران نیز خواسته هایی شبیه خودشان دارند  چون همه فکر می کنند دیگران هم شبیه آنها هستند.

راه حل: مردها بایداز  نیازهای همسرشان بیشتر بدانند، این که چطور باید از او حمایت کنند و این که او دوست دارد همسرش چه رفتاری داشته باشد ؟ به دست آوردن این اطلاعات خیلی سخت نیست؛ تنها کافی است از همسرتان سوال کنید و  به خانمتان اجازه دهید که به راحتی با شما ارتباط برقرار کند و توقعاتش را بگوید.

سکوت همسرم علامت رضایت اوست ! مردها وقتی همسرشان یک روز با انها صحبت نمی کند به این فکر نمی کنند که شاید روحیه او آسیب دیده است و نمی تواند صحبت کند،  مرد باید بداند طولانی شدن سکوت زن می تواند عواقب بدی به دنبال داشته باشد.

راه حل: وقتی یک زن ساکت است  باید مرد از او علت سکوتش را بپرسد ، مردها باید همیشه احساسات همسرشان را بررسی کنند،  باید بدانید که عبارت معجزه آسا در این مواقع این است “عزیزم در ذهنت چه میگذرد ؟” در این مواقع باید مرد بیش از همیشه خود را دلسوز نشان دهد در این صورت زن احساس امنیت می کند و راحت تر احساسات واقعی اش را مطرح می کند. زنم به من توجه کافی ندارد! باید بدانید که خانم ها به راحتی می توانند چندکار را باهم انجام دهند و این جزو طبیعت آنهاست اما مردها این گونه نیستند . به عنوان مثال یک خانم هم می تواند تلفن جواب دهد ، هم غذا سرکشی کند و هم با شوهرش درباره یک موضوع مهم صحبت کند، اما در این مواقع مرد فکر می کند همسرش به او بی توجه است .

ارزیابی یک تهدید امنیتی با ارزیابی یک خطر ایمنی کاملاً متفاوت است. در مورد اول (امنیت) منابع تهدیداتی که باید ارزیابی شوند معمولاً توسط تحلیلگر به خوبی شناخته نشده‌اند و طیف بسیار وسیعی از سناریوهای احتمالی را پوشش می‌دهند، این در حالی است که در حالت دوم (ایمنی)، ویژگی‌های مخاطرات در دسترس‌تر هستند و ممکن است تعداد سناریوهایی که باید در نظر گرفته شوند به مجموعه‌ای محدود، اما کافی برای مورد توجه قرار گرفتن کاهش یابد.
این موضوع در رویکردهای کمّی در هنگام تلاش برای تعیین کمیت معیارهای ایمنی و امنیت با استفاده از احتمالات قابل توجه است؛ خطرات ایمنی در طول زمان نسبتاً پایدار هستند و بازخورد تحلیلگران در مورد حوادث قبلی قابل اعتماد است در حالی که ویژگی‌های امنیتی کمتر قابل پیش‌بینی هستند و به بسیاری از عوامل (به عنوان مثال، مشخصات مهاجم، مهارت‌ها، انگیزه و غیره) بستگی دارد، که ارزیابی و کمّی‌سازی سناریوهای احتمالی را برای یک تحلیلگر امنیتی دشوارتر می‌کند. استفاده از احتمالات در رویکردهای کمّی به طور گسترده در زمینه ایمنی پذیرفته شده است، در حالی که چنین رویکردهایی همیشه در زمینه امنیتی پذیرفته نمی‌شوند.
مقوله امنیت و ایمنی در سطح جامعه شاید بیشتر با واژه امنیت عمومی معنا شود، امنیت عمومی که برای توسعه یک کشور ضروری است و در هدف تبدیل شدن به یک کشور قدرتمند نهفته بوده و با آن پیوند دارد.
امنیت بعنوان یک حوزه تحقیقاتی بین‌ رشته‌ای که قابلیت اصلی آن محافظت از جان و دارایی عموم مردم و حفظ توسعه اقتصادی و ثبات اجتماعی است،  مورد توجه دولتمردان کشورها می‌باشد.
برای ساختن یک جامعه قدرتمند و با ثبات با قدرت علمی و فناوری ضروری است که امنیت عمومی در تمامی سطوح بهبود یافته و تحقیقات در مورد علم و فناوری امنیت عمومی انجام شود.
در این راستا در سطح جامعه بهبود سیستم‌های هشداردهی قبل از وقایع طبیعی، پیش‌بینی این وقایع، مدیریت حوادث و واکنش به شرایط اضطراری می‌تواند در دستیابی به جامعه ایمن کمک‌ شایانی نماید. با نظر به آنچه که گفته شد، می‌توان بیان کرد که در زمینه سیستم‌های کنترل و استراتژی‌های مدیریت، رویکرد امنیتی و یا رویکرد ایمنی صرف نمی‌تواند خطرات را کاهش دهد.
عمکردهای امنیتی برای مقابله با خطرات و خرابی‌های فیزیکی نیست  به همین ترتیب، عملکردهای ایمنی ممکن است حملاتی را که اجزای دیجیتالی سیستم را هدف قرار می‌دهند، شناسایی نکرده و به آنها پاسخ ندهند، چنین استنباط می‌شود که ایمنی و امنیت مکمل یکدیگر هستند و برای بهبود مدیریت ریسک باید به طور مشترک با آنها رفتار کرد.
لذا می‌توان چنین نتیجه گرفت که دستیابی به جامعه ایمن و امن، با انجام فعالیت‌های پژوهشی و نوآوری لازم برای حفاظت از شهروندان،  جامعه و اقتصاد و همچنین زیرساخت‌ها، خدمات، رفاه، ثبات سیاسی و رفاه کلی با بهره‌گیری تلفیقی از رویکردهای مهندسی ایمنی و امنیت میسر می‌گردد.
تهیه کننده: سرهنگ محمد علی آدیش- دفتر تحقیقات فرماندهی انتظامی استان مازندران
لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=9536

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.