2
مدیر جهاد کشاورزی خبر داد:

شناسایی 218 مورد تغییرکاربری غیرمجاز در محمودآباد/ 15 فقره احکام قطعی اجرا شد

  • کد خبر : 9221
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸
شناسایی 218 مورد تغییرکاربری غیرمجاز در محمودآباد/ 15 فقره احکام قطعی اجرا شد
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد از شناسایی 218 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی زراعی این شهرستان خبر داد و گفت: این شناسایی توسط گشت یگان حفاظت از اراضی کشاورزی شهرستان‌ انجام گرفته که برای همه آنان اخطار توقف صادر شد.

به گزارش “خط شمال” محمد هادی‌زاده با اشاره به فعالیت گشت حفاظت از کاربری اراضی کشاورزی، اظهار داشت: این گشت‌ها در راستای قانون حفظ اراضی زراعی و باغی و با هدف حفاظت و صیانت از اراضی کشاورزی در این شهرستان فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اطلاع‌رسانی‌های گسترده درخصوص اهمیت حفظ اراضی کشاورزی و باغی برای ثبات در تولید، خاطرنشان کرد: بهر‌ه‌برداران قبل از اقدام هرگونه تغييرکاربري برای دريافت مشاوره به این مدیریت و یا مراکز جهاد کشاورزي تابعه مراجعه کنند.

مدیرجهاد کشاورزی محمودآباد ضمن اشاره به لزوم شناسایی تغییرکاربری‌های غیرمجاز و تأمین امنیت غذایی، خلاصه‌ای از فعالیت گشت حفاظت اراضی در سطح شهرستان بیان کرد و افزود: این شهرستان دارای 90 روستا بوده، که یک یگان حفاظت اراضی در شهرستان فعال است، علاوه بر این گشت‌ها در سطح سه مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌ها، کارشناسان پهنه نیز به صورت مستمر گزارشات را به صورت میدانی اعلام و پیگیری می کنند.

هادی‌زاده تاکید کرد: ماحصل تلاش همکاران شهرستان محمودآباد با مشارکت دادستانی و نیروی انتظامی و… در این بازه زمانی، اجرای 112 مورد احکام تبصره دو ماده ۱۰ به مساحت 173 هزار مترمربع و اجرای 15 فقره احکام قطعی قلع و قمع بنا و مستحدثات غیر مجازدر سطح بیش از 6311 متر مربع از اراضی کشاورزی است که عمده تخریب‌ها در قالب دیوارکشی و بنا صورت گرفته است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=9221

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.