3

فشار گاز در ۳ شهر مازندران پایین است

  • کد خبر : 6648
  • ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵
فشار گاز در ۳ شهر مازندران پایین است
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به پایین بودن و افت فشار گاز در سه شهر استان خواستار مدیریت در مصرف سوخت شد.

به گزارش”خط شمال” حسینعلی محمدی عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری در استان با اشاره به این که وضعیت گاز و انرژی در استان همچنان شکننده و ناپایدار است، گفت: در حال حاضر افت فشار گاز در شهرهای بابلف گلوگاه و آمل همچنان پایین است.

وی با بیان این که وضعیت گاز استان نسبت به روزهای قبل بهتر شده است، شرایط موجود کنونی را شکننده توصیف کرد و خواستار مشارکت و همراهی شهروندان برای مدیریت مصرف انرژی شد و گفت: برای پایداری شبکه در استان ذخیره سازی سوخت و بههر گیری از سوخت جایگزین باید در دستور کار قرار گیرد.

وی از افزایش ۲۰ درصدی مصرف گاز به دلیل سرمای هوا نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و خواستار اتحاذ تدابیر لازم برای مواجهه به جبهه جدید و سرد که از هفته آینده استان را دربرمی گیرد، شد.

مصرف سوخت به ۱۴ میلیون مترمکعب رسید

سبحان رجب پور مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مازندران – ساری نیز با اشاره به ذخیره سازی ۱.۴ میلیونل یتر نفت گاز و ۹۰۰ هزار لین نفت سفید در منطقه گفت: میزان صرف سوخت در استان درپی کمبود گاز و افت فشار از هشت به ۱۴ میلیون لیتر در روز افزایش یافته است.

وی با بیان این که مجبور به قطع گاز ۹۱ جایگاه سی ان جی و صنایع برای تأمین گاز بخش خانگی شدیمف گفت: این شرکت تأمین کننده سوخت به مناطق مختلف و چند نیروگاه است و در حال حاضر ۱۳۷ جایگاه عرضه سوخت تحت پوشش قرار دارد.

وی شمار انبار ذخیره سازی نفت را دو انبار در ساری و نکا بیان کرد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=6648

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.