4
امام جمعه محمودآباد:

“عید غدیر خم” اعظم اعیاد اسلامی است

  • کد خبر : 5083
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
“عید غدیر خم” اعظم اعیاد اسلامی است
امام جمعه محمودآباد ضمن تبریک عید غدیر خم که اعظم اعیاد اسلامی است، گفت: از امیر المومنین سخن گفتن وصحبت کردن از فضائل ایشان برای اهل ایمان پذیرشش نه تنها شگفت‌انگیز نیست بلکه شیرین و حلاوت بخش است.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام سید احمد جباری در خطبه نماز جمعه امروز ضمن تبریک هفته بهزیستی اظهار کرد: بهزیستی نهادی خدکتگذار و دلسوز است که نه تنها به مجموعه نیازمند به امور مادی کمک می کند بلکه تلاش کرده تا پاسخ گوی نیازهای روحی، روانی و معنوی نیازمندان باشد.

وی افزود: گروه‌های هدف بهزیستی افردای با روحیه خاص هستند که این نهاد تلاش می کند تا با آماده سازی بستر مناسب شرایط زندگی بهتر برایشان فراهم شود.

امام جمعه محمودآباد با اشاره به 25 تیر ماه روز تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: تامین اجتماعی افراد زیادی را تحت پوشش بیمه ای خود دارد و اگر مردم اطلاعات و آگاهی لازم را نسبت به حقوق و حق خود داشته باشند قطعا استفاده و بهره برداری مناسبطبق دستور العمل‌ها خواهد شد.

حجت الاسلام جباری ادامه داد: با توجه به سالروز تاسیس شورای نگهبان خطیر بودن جایگاهشان بر کسی پوشیده نیست و آن ها رسالت و وظیفه مهمی دارند.

وی اظهار داشت: شورای نگهبان مرجع اطمینان بخشی است تا عناصر خطر آفرین در پست های کلیدی راهی پیدا نکنند.

امام جمعه محمودآباد در پایان گفت: با توجه به ماهیت نظام مقدس جمهوری اسلامی که یک نظام ضد استکباری است هیچ گاه زنگ خطر دشمنی و نفوذ دشمنان برای ضربه زدن به ارکان نظام از بین نمی رود و شورای نگهبان به عنوان سد محکم و ضربه‌گیر انقلاب اسلامی و نظام عمل می کند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=5083

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.