5

خبرنگاران دیدبانان نظام و زبان گویای انقلاب هستند

  • کد خبر : 4550
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
خبرنگاران دیدبانان نظام و زبان گویای انقلاب هستند
فرماندار محمودآباد گفت: خبرنگاران دیدبانان نظام و زبان گویای انقلاب هستند تا اخبار صحیح را به مردم برسانند بنابراین به دور از کار غیرکارشناسی و غیر منطقی اخبار را اطلاع رسانی کنند.

به گزارش “خط شمال” روح‌الله علیزاده فرماندار محمودآباد صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم اظهار داشت: کم توقع و امین‌ترین افراد جامعه را باید خبرنگاران جامعه دانست چراکه آمین مردم برای پوشش دغدغه‌هایشان هستند.

وی افزود: حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب بر عهده خبرنگاران و اصحاب رسانه است و این انتظار می‌رود تا همانند همیشه این رسالت به درستی انجام شود.

فرماندار محمودآباد خاطرنشان کرد: استقلال فرهنگی، فرهنگ عمومی، دغدغه فرهنگی و اینچنین کلید واژه‌ها با خبرنگاران باید در سطح جامعه پوشش داد.

علیزاده امانت‌داری خبرنگاران را دست رد بر سینه قول‌های اقتصادی دانست و گفت: اعتماد و امانت‌داری منجر به درستی انجام وظیفه می‌شود.

وی ادامه داد: برخورد سلیقه‌ای با خبرنگاران باید حذف شود و در یک راستا و یک نگاه مسئولین با خبرنگاران ارتباط داشته باشند.

فرماندار محمودآباد اظهار کرد: خبرنگار و مجموعه‌های خبری آنان از یک خانواده هستند که باید مورد توجه قرار گیرند تا امنیت شغلی برایشان رقم بخورد و این نگاه نیازمند توجه بیشتر به این قشر است.

علیزاده یادآور شد: یکی از دغدغه‌های من نشست با خبرنگاران است که از دلسوزترین اقشار جامعه هستند چراکه دولت سیزدهم دولت پاسخ‌گو خواهد بود که کماکان ساماندهی یارانه‌ها در ماه‌های اولیه حضور آقای رئیسی اجرا کرد.

وی با اشاره به اینکه سرانه زباله در مازندران رو به افزایش است که باعث شد تا موضوع تفکیک زباله در روستاها مطرح شود، گفت: با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توان به تکمیل روند زباله‌سوز و تفکیک زباله کمک کرد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=4550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.