1

دستگیری کلاهبردار 300 میلیارد ریالی در محمودآباد

  • کد خبر : 4214
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱
دستگیری کلاهبردار 300 میلیارد ریالی در محمودآباد
فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری کلاهبردار 300 میلیاردی توسط پلیس آگاهی شهرستان محمودآباد خبر داد.

به گزارش “خط شمال” سردار مرتضی میرزایی در این خصوص اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به مراجع انتظامی شهرستان محمودآباد مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط فردی ناشناس، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل وکلاهبرداری پلیس آگاهی محمودآباد متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: متهم که اهل یکی از شهرستان های همجوار بوده است، با شناسایی بیماران مبتلا به اعتیاد در مراکز درمانی اقدام به دریافت دسته چک بانکی به نام آنان و خرید کالا با استفاده از آن می کرد.

سردار میرزایی، خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده تا کنون به کلاهبرداری 300 میلیارد ریالی از 13 نفر از مردم در سایر استان های کشور اعتراف کرد.

این مقام انتظامی در خاتمه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد به مردم توصیه کرد: ضمن عدم اعتماد به افراد ناشناس و عدم دریافت چک و سایر اوراق بهادار از آنان در انجام معاملات، در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=4214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.