6

کارگران و کارفرمایان نمونه محمودآبادی تجلیل شدند

  • کد خبر : 3980
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
کارگران و کارفرمایان نمونه محمودآبادی تجلیل شدند
صبح امروز 11 اردیبهشت ماه به‌مناسبت هفته کار و کارگر با حضور مسئولان محمودآباد و جامعه کارگری از کارگران و کارفرمایان نمونه سال گذشته تقدیر و تجلیل شده است.

کارگران موثرترین ظرفیت برای پیشرفت اقتصادی کشور هستند

حجت‌الاسلام سید احمد جباری امام جمعه محمودآباد در این همایش ضمن تبریک هفته کار و کارگر حضور در جمع زحمتکشان را افتخاری دانسته و گفت: قداست “کار” در فرهنگ دینی ما بسیار زیاد است و امام علی (ع) بر آن تاکید ویژه داشتند.

وی تصریح کرد: همیشه در جامعه گفته می‎شود که عرق کارگر هم‌وزن با خون شهید است بنابراین مسلمان تا زنده است باید در راستای رسیدن به اهداف خود تلاش کند.

امام جمعه محمودآباد اظهار داشت: متاسفانه شهرک صنعتی محمودآباد که الگوی اقتصادی شهرستان محسوب می‌شود درگیر قطعی برق و کمبود آن است؛ چرا مجموعه‌ای که در آن چندین شرکت دانش‌بنیان مشغول فعالیت هستند باید دغدغه‌ای بابت اینگونه مشکلات داشته باشند.

حجت‌الاسلام جباری افزود: مساله اشتغال چندین سال است که مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و به‌عنوان شعار سال اعلام می‌شود بنابراین شرایط برای فعالیت کارآفرینان باید مهیا شود.

وی خاطرنشان کرد: به استقلال رساندن کشور و سیلی زدن به دشمن با زحمات کارگران و کارآفرینان محقق خواهد شد.

امام جمعه محمودآباد در پایان یادآور شد: امروز در دنیا تکنولوژی حرف اول را می‌زند و پشتوانه این خلاقیت و ایده‌ها کارآفرینان و کارگران هستند که بسیار مورد تقدیر خواهند بود.

الگوی اقتصادی امروز کارآفرینان جوان هستند

روح‌الله علیزاده فرماندار محمودآباد نیز در ادامه این همایش جوانان را الگوی اقتصادی امروز دانست و اظهار کرد: برای پیروزی در جنگ اقتصادی امروز نیاز به کمک جوانان کارآفرین خواهیم داشت.

وی افزود: درصدد حل مشکلات شهرک صنعتی محمودآباد برای پیشرفت بیشتر این مجموعه خواهیم بود.

80 کارگر نمونه محمودآبادی تجلیل می‌شوند

محمد رمضانی رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی محمودآباد نیز با بیان اینکه 80 کارگر نمونه محمودآبادی در همایش امروز می‌شوند، گفت: در راستای شعار سال که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند از تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر به 100 نیروی کار در این شهرستان نیازمندیم، اظهار داشت: متاسفانه با کمبود نیروی انسانی در محیط‌های کارآفرینی و مشاغل رو به رو هستیم.

رییس اداره تعاون. کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: 3 هزار و 270 نفر در لیست کار داریم که هزار و 870 نفر آن‌ها فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف هستند و متاسفانه همه به دنبال مشاغل دولتی بوده و به بخش کارآفرینی توجه کمتری می‌شود.

رمضانی تصریح کرد: کارگران و کارفرمایان دو بازوی پرواز و دو مولفه اصلی تولید و کار هستند؛ رونق اشتغال و توسعه اقتصادی که مورد تاکید رهبرمان است باید به‌صورت مطالبه جدی پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز جنگ؛ جنگ اقتصادی است؛ همان‌طور که مقام معظم رهبری اعلام کردند دشمن در جتگ سخت نتوانست ما را شکست دهد بنابراین امروز به جنگ اقتصادی ورود کرد.

رییس اداره تعاون. کار و رفاه اجتماعی محمودآباد در پایان گفت: وفاق و همدلی تشکل کارگری و کارفرمایی می‌تواند ما را در جنگ اقتصادی پیروز میدان کند.

به گزارش خط شمال؛ این همایش با حضور مسئولان شهرستانی و جامعه کارگری و کارآفرینان در شرکت دابو صنعت واقع در شهرک صنعتی محمودآباد برگزار و از 80 کارگر و کارآفرین نمونه تجلیل شد.

 

 

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=3980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.