2

صدور 64 مجوز گلخانه در محمودآباد

  • کد خبر : 3956
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
صدور 64 مجوز گلخانه در محمودآباد
مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از صدور 32 فقره مجوز تأسیس و 32 فقره مجوز بهره برداری گلخانه از طریق سامانه سماک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ محمد هادی‌زاده اظهار کرد: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا، مجوزهای تولید گل و گیاهان زینتی و سبزی و صیفی در سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک صادر می شود.

وی تصریح کرد: سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت جهاد کشاورزی که به سامانه “سماک” معروف است از اواخر سال ۹۵ راه اندازی شد و مجوزهای مربوط به حوزه هایی همچون تولیدات دام و طیور، شیلات، گلخانه ها و کلینیک های گیاهپزشکی از طریق این سامانه ارائه می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد ادامه داد: حذف بوروکراسی اداری، تبادل دقیق تر اطلاعات، کاهش تردد و زمان انجام کار، ایجاد عدالت اجتماعی و افزایش قدرت نظارت را از مزایای این سامانه برشمرد.

هادی‌زاده افزود: از طریق این سامانه در وزارت جهاد کشاورزی، متقاضیان دریافت مجوز می توانند پیشرفت درخواست خود را به طور آنلاین از محل مورد نظر پایش کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: 32 فقره مجوز تأسیس گلخانه به مساحت8320 مترمربع و 32 فقره مجوز بهره برداری به مساحت 8000 مترمربع (سال 1400 ) در شهرستان محمودآباد صادر شد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=3956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.