3
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران:

موانع اشتغالزایی و کارآفرینی باید برطرف شود

  • کد خبر : 3518
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
موانع اشتغالزایی و کارآفرینی باید برطرف شود
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: سعی داریم مسیرهای کارآفرینی را با حمایت های فکری و مالی بازگشایی کنیم و موانع اشتغالزایی و کارآفرینی برطرف کنیم.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ علی باقری در جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تاکید کرد: تلاش می کنیم به اجرای طرح زیست بوم اشتغال در استان سرعت ببخشیم.

وی ادامه داد: درهمین راستا با تأسیس کانون کارآفرینان، مراکز مشاوره کارآفرینی، مراکز شتابدهنده و اندیشکده های تعاون بدنبال ترویج کارآفرینی و حمایت از صاحبان اندیشه های نو و مبتکر هستیم.

رییس شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت؛ سعی داریم مسیرهای کارآفرینی را با حمایت های فکری و مالی بازگشایی کنیم و موانع اشتغال زایی و کارآفرینی را حذف خواهیم کرد.

باقری با اشاره به این نکته که اوضاع بخش تعاون در این باید بهبود پیدا کند؛ گفت: با درایت و پیگیری وزیر محترم و تخصیص اعتبارات ویژه و حمایت های معنوی این مهم تحقق پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به تعامل خوب این اداره کل با نمایندگان مجلس و مدیران دستگاه های اجرایی؛ برتقویت قوانین در جهت پویایی و شکوفایی اقتصاد کشور تاکید کرد.

باقری از تشکیل ۱۳ جلسه شورای هماهنگی تعاون و کار مازندران در سال جاری خبر داد و گفت؛ این شورا تاکنون ۶۲ مصوبه داشته و۹۶ درصد مصوبات نیز با همفکری و همدلی اعضای این شورا به نتیجه رسیده است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=3518

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.