1
امام جمعه محمودآباد:

مطالبه‌گری حق بانوان است/ ضرورت استفاده از ظرفیت زنان در جامعه

  • کد خبر : 2961
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
مطالبه‌گری حق بانوان است/ ضرورت استفاده از ظرفیت زنان در جامعه
امام جمعه محمودآباد با بیان اینکه مطالبه‌گری حق بانوان است، گفت: حضور بانوان در سطح جامعه بسیار اثربخش است و مقام معظم رهبری نیز در خصوص استفاده از ظرفیت بانوان در جامعه تاکید داشتند؛ رسالت ما در این شهر نیز رساندن صدای شما به مسئولین شهرستانی و استانی خواهد بود.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛‌ حجت‌الاسلام سید احمد جباری صبح امروز در نشست هم‌اندیشی با بانوان شهرستان ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اظهار کرد: این نشست‌ها دریچه‌ خوبی را به مشکلات امور بانوان خواهد داشت تا پیگیری مطالبات این قشر زحمتکش باشیم.

وی افزود: آشنا شدن با موضوعات و مشکلات خواهران در سطح شهرستان قطعا شنیده و بررسی خواهد شد چراکه من منتقل کننده هستم به ادارات تا گره‌ای کوچک از کار باز شود.

امام جمعه محمودآباد تصریح کرد: محمودآباد جزو شهرستان‌هایی است که هنوز امید است تا با پیگیری بیشتر و آموزش خانواده‌ها را با معضلات اجتماعی در جامعه داده شود.

حجت‌الاسلام جباری خاطرنشان کرد: گفتمان و بررسی آسیب‌های اجتماعی از سوی بانوان قطعا تاثیرگذار خواهد بود بنابراین ائمه جمعه باید این گفتمان را به مسئولین برسانند.

وی ادامه داد: مشکل اصلی ما در برخی از شهرها تغییر اندیشه و فکرها است که صورت نگرفت همان‌طور که در قرآن تغییر افکار تاکید شده است.

امام جمعه محمودآباد گفت: نگاه نابرابر حقوق زنان از مشکلات این قشر توانمند است که با تغییر اندیشه و افکار مسئولین محقق می‌شود.

حجت‌الاسلام جباری یادآور شد: وظیفه شهردار یک شهر بررسی تمامی عواملی است که باعث بروز مشکلات می‌شود؛ تغییرات و تحولات فرهنگی از جمله وظایف شهردار یک شهر است.

وی در پایان تاکید کرد: شهر از جهت فرهنگی باید دارای وزن بالا باشد و این تغییر نگاه قطعا باعث پیشرفت شهر می‌شود که نیازمند تغییرات خواهد بود.

 

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=2961

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.