1
دبیرکانون خدمت رضوی مازندران:

تمام تلاش کانون خدمت ایجاد پل ارتباطی بین آستان مقدس و دلدادگان آن حضرت است

  • کد خبر : 17240
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹
تمام تلاش کانون خدمت ایجاد پل ارتباطی بین آستان مقدس و دلدادگان آن حضرت است
دبیرکانون خدمت رضوی مازندران گفت: تمامی همت کانون خدمت رضوی استان بر این محقق شده که خادمیاران آستان مقدس با آرامش بتوانند به مسئولیت‌شان عمل کنند و پل ارتباطی مناسبی بین آستان مقدس و دلدادگان آن حضرت باشند.

محمداسماعیل امام‌زاده در دیدار با حجت‌الاسلام تقی‌زاده امام جمعه سرخ‌رود که با همراهی حجت‌الاسلام علوی مسئول موقوفات و نذورات کانون خدمت رضوی بود، اظهار داشت: مدیریت آستان مقدس امام رضا (علیه السلام) با جدیت، تمامی مراقبت‌های لازم را برای خادمیاران افتخاری انجام می‌دهد.

وی افزود: دفاتر کانون خدمت رضوی نمایندگان آن آستان ملائک پاسبان می‌باشند که مردم هر شهر می‌توانند با مراجعه‌ی آن دفاتر ارتباطشان را با مسئولین کانون برقرار سازند.

دبیرکانون خدمت رضوی مازندران خاطرنشان کرد: تمامی همت کانون خدمت رضوی استان مازندران بر این محقق شده که خادمیاران آستان مقدس با آرامش بتوانند به مسئولیتشان عمل کنند و پل ارتباطی مناسبی بین آستان مقدس و دلدادگان آن حضرت باشند.

میزبانی امام رضا (ع) از افتخارات است

حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده نیز در این دیدار با بیان اینکه از افتخارات کشور ایران میزبانی امام رضا (علیه السلام) است، گفت: در واقع ایرانی‌ها سر سفره امام رضا (علیه السلام) به مقام کرامت مشرف شده‌ان.

وی با اشاره به اینکه استان مازندران در مسیر زائران امام رئوف قرار دارد، تصریح کرد: خادمین افتخاری دفتر خدمت رضوی شهر سرخ‌رود با شوق و ذوق غیرقابل وصف در طول سال با برپایی موکب امام رضایی در پنجشنبه‌ها و در جوار قبور مطهر شهدای این شهر به صورت مستمر هر هفته از زائران آن حضرت که در مسیر عشق قرار دارند، پذیرایی می‌کنند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=17240

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.