1
استاندار مازندران در بازدید از پروژ‌ه‌ها:

سرخ‌رود شهری با جاذبه‌های گردشگری فراوان/ برای تولید بیش از یک هزار مگاوات تولید برق در مازندران، برنامه‌ریزی شد

  • کد خبر : 16629
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴
سرخ‌رود شهری با جاذبه‌های گردشگری فراوان/ برای تولید بیش از یک هزار مگاوات تولید برق در مازندران، برنامه‌ریزی شد
استاندار مازندران سرخ‌رود را شهری با جاذبه‌های گردشگری فراوان دانست و گفت: این مهم قطعا با همت مجموعه شهرداری در این شهر رقم خورده و امید است که این اقدامات مناسب روند پیشرفت بیشتری داشته باشد.

به گزارش “خط شمال” یوسف نوری در بازدید از پروژه‌های سرخ‌رود در خصوص روند کار اجرایی و عمرانی این شهر، اظهار داشت: اقداماتی مناسبی که شهرداری سرخ‌رود درصدد انجام است از جمله اجرای دیوار حفاظتی پایین دست رودخانه هراز (حد فاصل سد لاستیکی و پل سردار کریمی) با اعتبار 300 میلیارد ریالی، بسیار عالی است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای دیوار حفاظتی رودخانه هراز در سرخ‌رود، ظرفیت‌های این شهر را فعال می‌کند، افزود: معماری شهری در زیبایی شهر بسیار حائز اهمیت است، لایروبی‌ها و ایجاد جاده مناسب کنار رودخانه نیز می‌شود.

استاندار مازندران در خصوص پروژه جاده سلامت سرخ‌رود، تصریح کرد: یکی از پروژه‌هایی خواهد بود که هم برای ورزش شهروندان و گردشگران مناسب است و هم جاذبه گردشگری ایجاد کرده است.

نوری به سوال خبرنگار خط شمال در خصوص جاده مرگ (محور آمل-سرخ‌رود) پاسخ داد: این محور باید در ابتدا با مطالبه نماینده شهرستان و فرماندار به مجلس ارئه و در ردیف ماده 23 بودجه قرار گیرد تا بتوان برای این کار اجرایی تامین بودجه ملی کرد، مکاتبات انجام شود تا بتوانیم در وزارت قدمی در راستای انجام آن برداریم.

خاطرنشان می‌شود در این سفر نیم روز استاندار ابتدا به مقام بلند و متعالی شهیدان با حضور بر مزار شهید گمنام دانشکده فنی محمودآباد ادای احترام کرد و در ادامه از چند طرح زیربنایی، عمرانی، تولیدی و گردشگری از جمله نیروگاه برق در حال ساخت روستای گلیرد از بخش مرکزی، شرکت تولیدی پلی رود، شرکت تولیدی کشتی‌های تفریحی آریا صنعت مهام طبرستان و شرکت تولیدی دابو صنعت در شهرک صنعتی محمودآباد، بازدید از دیوار حفاظتی رودخانه هراز و خیابان ساحلی سرخ‌رود بازدید بعمل آورد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=16629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.