3

سارق سيم کابل برق و مخابرات در دام پليس محمودآباد

  • کد خبر : 16154
  • ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۵
سارق سيم کابل برق و مخابرات در دام پليس محمودآباد
فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از شناسايي و دستگيري سارق سيم برق و کابل‌ مخابرات با اعتراف به 13فقره سرقت , و کشف 280 متر سيم برق سرقتي در بخش مرکزي خبر داد.

به گزارش “خط شمال” سرهنگ “محمودحسين زاده” از وقوع چند فقره سرقت سيم برق و کابل مخابرات در سطح شهرستان محمودآباد و پيگيري‌هاي پليس در اين خصوص خبر داد و گفت: ماموران تجسس کلانتري11 اين شهرستان با انجام تحقيقات گسترده و استفاده از روش‌هاي فني کشف جرم سرنخ‌هايي از يک سارق پرونده‌هاي سرقت به دست آوردند.

وي در ادامه افزود:ماموران اين متهم راحين تردد با يک خودروي سواري پرايد در بخش مرکزي شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه وسيله نقليه وي را توقيف کردند.

فرمانده انتظامي محمود آباد به کشف حدود 280 متر سيم برق سرقتي در بازرسي از خودروي توقيفي اشاره کرد و بيان‌داشت: سارق 35ساله در تحقيقات پليس به 13فقره سرقت سيم برق و کابل مخابرات اعتراف کرد و با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفت.

سرهنگ حسين زاده در پايان از شهروندان خواست تا ضمن توجه به هشدارها و توصيه‌هاي پليس در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك، مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=16154

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.