11

برگزاری مسابقه کتاب‌خوان خطبه غدیر در محمودآباد

  • کد خبر : 15664
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳
برگزاری مسابقه کتاب‌خوان خطبه غدیر در محمودآباد
مدیر کتابخانه‌های عمومی محمودآباد از برگزاری مسابقه کتاب‌خوان خطبه غدیر در دهه امامت و ولایت در این شهرستان خبر داد و گفت: مسابقه کتابخوانی، بنابر صحبت‌های اعضای شورای فرهنگ عمومی در دومین جلسه شورا و قول گرفتن اهدای هدایا از سوی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

به گزارش “خط شمال” زهرا اعتصامی در گفت‌وگو با خبرنگار خط شمال ضمن تبریک ایام دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: مسابقه کتاب‌خوان خطبه غدیر از قربان تا غدیر برای کارکنان ادارات سطح شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود که هدایای نفرات برتر این مسابقه توسط دکتر فیاضی نماینده مجلس اهدا خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ غدیر در سطح جامعه خصوصا در بین نسل جوان، افزود: در ایام دهه امامت مسابقه‌‌ی نقاشی برای کودکان با موضوع غدیر و قربان برگزار می‌شود تا در راستای فرهنگ‌سازی واقعه غدیر قدمی برداشته شود.

مدیر کتابخانه‌های عمومی محمودآباد در پایان خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت‌های مرتبط با اعیاد و سایر برنامه‌ها در محل کتابخانه‌ها برگزار خواهد بود و از جوانان و نوجوان سطح شهرستان برای حضور در کتابخانه بخصوص در ایام تابستان برای ترویج فرهنگ کتابخوانی، دعوت بعمل می‌آید.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=15664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.