3

زندگی با طعم هنر و خلاقیت/ انجام کارهای هنری زندگی انسان را تغییر می‌دهد

  • کد خبر : 15167
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳
زندگی با طعم هنر و خلاقیت/ انجام کارهای هنری زندگی انسان را تغییر می‌دهد
یک هنرمند محمودآبادی گفت: زندگی بر پای هنر می‌چرخد و این هنر است که زندگی را زنده نگه می‌دارد، اگر افراد هنرمند نیستند، سعی کنند، هنر دوست باشند.

به گزارش “خط شمال” نسرین گنجیه هنرمند 29 ساله محمودآبادی در گفت‌وگو با خط شمال اظهار داشت: مدرک تحصیلی‌ام کارشناسی ارشد طراحی پارچه و لباس و شغلم در حال حاضر دبیر رشته گرافیک و فتوگرافیک و طراحی لباس هستم و همچنین مدرس دانشگاه و عضو انجمن طراحان لاسو هنر های تجسمی هستم و مدتی هم طراحی صحنه ولباس تئاتر انجام می دادم که کار خیاطی وطراحی چهره، طراحی گرافیک بر روی جلد شیرینی یکی از شیرینی سرای استان انجام می دهم.

وی افزود: برگزاری چندین نمایشگاه متنوع نقاشی، طراحی لباس در سطح شهرستان و استان داشتم. در این اواخرهم نمایشگاه متنوع در مجتمع سیمرغ و اداره ارشاد محمودآباد بوده  که همچنین کسب رتبه سوم در جشنواره استانی فانوس در نقاشی را داشته ام.

این هنرمند محمودآبادی یادآور شد: به عنوان نقاشی در زمینه دفاع مقدس در شبکه 5 صداوسیما هم مصاحبه داشته ام. کار نقاشی از 22 سالگی که به صورت مبتدی شروع کرده و نزدیک 6 سال هم هست به صورت حرفه ای به این کار مشغولم. چون علاقه زیادی به این حرفه دارم سعی میکنم هر تایمی که اضافه دارم صرف طراحی و خلق یک اثر کنم.

گنجینه خاطرنشان کرد: اولین اثری که فروختم تقریبا5 سال پیش تصویر یک عروس بود.تو این یک ذهن خلاق به این فکر میکنه که چطور بتونه از یک علاقه شغل تولید کنه و من هم از اون علاقه استفاده وتبدیل به یک شغل کردم خیلی احساس خوشحالی داشته ام که برای اولین بار اثر هنری من فروش رفته و به این حرفه علاقه دارمو مثل کسانیکه به کارشون علاقه دارند طبیعتامنم اومدم این علاقه خودم را تبدیل به یک حرفه و شغل کردم.

وی عنوان داشت: در این حرفه سعی میکنم تا آنجایی که توان داشته باشم این هنر را ادامه دهم و البته هنر هیچ انتهایی نداره و دوست دارم به اوج برسم و قطعا سعی میکنم آخرین نقطه کاریم با اولین نقطه کاریم فاصله خیلی زیاده داشته باشد، اینجا اولین نقطه کاری من است و صد درصد دوست دارم که اخرین نقطه کاری من با اولین نقطه کاریم فاصله خیلی زیادی داشته باشد و سعی میکنم در این راه به موفقیت های زیادی برسم.

این هنرمند محمودآبادی گفت: بهترین طراحی  که انجام دادم طراحی چهره خودم بود، چون خودشناسی و پیاده کردن اثری از خودت مهتمرین کار می تواند باشد. ما هنرمندها اثرات چهره دیگران را خیلی راحت‌تر میتوانیم ترسیم کنیم تا چهره های خودمان،چون با شناختی که از خودمان داریم یک مقدار ممکنه این قضیه مارا به چالش بکشد.

گنجینه در پایان تصریج کرد: به افراد توصیه میکنم که به هنر روی بیاورند و از هنرمندها  حمایت کنند و چرا که زندگی بر پای هنر می چرخد و این هنر است که زندگی را زنده نگه می دارد حتی اگر افراد هنرمند نیستند سعی بکنند هنردوست باشند و این شغل را در خودشان و هم در اطرافیانشان زنده نگه دارند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=15167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.