7

فرهنگ غرب با به ابتذال کشاندن زن، به خانواده خیانت کرد/ انتقام سخت در انتظار عاملان حمله تروریستی کرمان

  • کد خبر : 14223
  • ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵
فرهنگ غرب با به ابتذال کشاندن زن، به خانواده خیانت کرد/ انتقام سخت در انتظار عاملان حمله تروریستی کرمان
امام جمعه سرخ‌رود گفت: در منطق اسلام، زن اینقدر ظرفیت دارد که می‌تواند تبدیل به الگو برای تمام انسان‌ها شود و البته خود انسان‌ساز و تربیت کننده است؛ فرهنگ غرب با به ابتذال کشاندن زن،به خانواده و تربیت و نسل بشر خیانت کرد.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در خطبه نماز جمعه امروز اظهار داشت: بصیرت واژه جامعی است که بسیاری از تعاریف را در خود دارد.علم و ایمان و عبرت و حق و باطل،همه و همه در بصیرت وجود دارد. و انسان بصیر با توجه به همه این تعاریف،می بیند و می اندیشد،و در مسائل مختلف اجتماعی در موضع و جای درست قرار می گیرد.

وی افزود: تاثیر بصیرت در افراد مختلف هم به یک اندازه نیست.قطعا بصیرت خواص تاثیر بسیاری در جامعه دارد که گاهی تبدیل به یک جریان می شود. مثلا در فتنه ۸۸ به علت بی بصیرتی بعضی از خواص،کشور دچار خسارت سنگینی در حوزه های مختلف شد، و یا حتی در فتنه سال گذشته بی بصیرتی موجب همراهی برخی از خواص با دشمن شد.

امام جمعه سرخ‌رود تصریح کرد: علامه مصباح یزدی که در دوران خفقان و دوره ای که نیروهای انقلابی در تنگنا بودند،به میدان آمدند و با علم و ایمان کم نظیر و بصیرت مثال زدنی،از اسلام و انقلاب و ولی فقیه دفاع کردند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده گفت: حاج قاسم هر کجا امام جامعه اعلام نیاز می کرد،با قدرت حضور پیدا می کرد،و چه فتنه هایی را از سر ایران و اسلام با مجاهدت و بصیرت این مرد بزرگ رفع شد.از فتنه اشرار گرفته تا فتنه داعش.

وی ادامه داد: امروز هم ندای أین عمار امام جامعه بلند است. برای تبيين موضوعات مختلف و منویات که ایشان دارد، باید عمارگونه وارد صحنه شد. در جهاد تبيين در مسائل فرهنگی، در شبیخون سیاسی و فرهنگی، در موضوع حجاب و عفاف،در دشمنی های رسانه ای باید عمارگومه وارد صحنه شد.

امام جمعه سرخ‌رود بیان داشت: اسلام پیرامون زن منطق بسیار قوی دارد.در مقابل فرهنگ و منطق اسلام، فرهنگ غرب است.فرهنگی که هیچ گاه حاضر نشده با فرهنگ اسلام مباحثه و مناظره کند و کار خود را با هوچی گری و رسانه و فیلم پیش می برد.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده خاطرنشان کرد: در غرب زن خلاصه می شود در بهره جویی و لذت،اما در منطق اسلام، زن اینقدر ظرفیت دارد که می تواند تبدیل به الگو برای تمام انسان ها شود و البته خود انسان ساز و تربیت کننده است. فرهنگ غرب با به ابتذال کشاندن زن،به خانواده و تربیت و نسل بشر خیانت کرد.

وی تاکید کرد: یکی از این عرصه ها که مقام معظم رهبری تاکید ویژه ای به حضور زنان داشته و دارند،مسئله انتخابات است. زنان نه تنها باید در مسئله انتخابات حضور داشته باشند،بلکه باید افراد خانواده را هم به شرکت در انتخابات ترغیب کنند.

امام جمعه سرخ‌رود افزود: هر چه بیشتر از جنگ غزه می گذرد،آثار پیروزی مقاومت و شکست استکبار بیشتر معلوم می شود. در غزه که روزانه دهها نفر از دشمن به هلاکت می رسد و دهها عدد از ادوات نظامی دشمن نابود می شود.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده گفت: بی آبرویی نهادهای بین المللی و مرتجعین منطقه و مدعیان حقوق بشر برای همیشه در تاریخ ثبت شد.مردم مظلوم غزه زیر بار وحشیانه ترین حملات،بدون آب و غذا و دارو،در حال مقاومت هستند،اما کل جامعه بین الملل از توقف ماشین جنگی اسرائیل کودک کش عاجز است.

وی در پایان یادآرو شد: اما دشمن بداند بعد از شهادت سردار سید رضی موسوی، شاهد معادله و جبهه جدیدی در منطقه خواهد بود و باید منتظر انتقام و ضربه‌ سختی باشد. قطعا نیروهای مسلح ما هم هوشیاری در انتقام را در نظر خواهند گرفت،هم تناسب و کارایی انتقام.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=14223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.