7

ثبت حماسه‌‌ای دیگر از خادمیاران محمودآبادی در آستانه شب یلدا/ 1500 بسته یلدایی به ارزش 4 میلیارد ریال توزیع شد

  • کد خبر : 13995
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷
ثبت حماسه‌‌ای دیگر از خادمیاران محمودآبادی در آستانه شب یلدا/ 1500 بسته یلدایی به ارزش 4 میلیارد ریال توزیع شد
خادمیاران رضوی شهرستان محمودآباد، سفره شب یلدای ۱۵۰۰ خانواده کم‌بضاعت این شهرستان را به رنگ امام رضا(ع) در آوردند.

به گزارش “خط شمال” سید علی هاشمی‌نسب، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد با اعلام این مطلب گفت: در آستانه فرا رسیدن شب یلدا و در یک چهارشنبه امام رضایی دیگر، خادمیاران امام رئوف(ع) در شهرستان محمودآباد به رسم سال‌های گذشته و البته در یک اقدام کم‌نظیر و حماسه‌گونه مبادرت به تهیه و بسته‌بندی حدود ۱۵۰۰ بسته یلدایی با عنوان «بسته‌های یلدایی امام رضایی» کردند.

وی افزود: بسته‌های یلدایی فوق که با حضور جمعی از خادمیاران رضوی شهرستان محمودآباد در بیت‌الرضا(ع) این شهرستان بسته‌بندی و آماده توزیع شد، شامل اقلام مختلفی همچون انار، پرتقال، نارنگی، خیار، کیوی، ازگل، شیرینی، شکلات، پفیلا و تخمه آفتاب‌گردان بود که در قالب یک بسته‌بندی باکیفیت به کانون‌های خدمت رضوی محلی تحویل داده شد تا به دست حدود ۱۵۰۰ خانواده‌ کم‌بضاعت هدف برسد. همچنین به ازای هر ۱۰ بسته یلدایی، یک کیسه ۱۰ کیلویی برنج یا یک بسته یک‌کیلویی گوشت گوسفند به کانون‌ها تحویل داده شد تا به دست محروم‌ترین خانواده‌های تحت پوشش آنان برسد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد ارزش ریالی این ۱۵۰۰ بسته یلدایی را حدود ۴ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: کل این مبلغ از محل مساعدت‌های خیرین و خادمیاران رضوی شهرستان محمودآباد تأمین شده است.

هاشمی‌نسب خاطرنشان کرد: مهدوی، معاون کانون‌های عمومی و دهقان، معاون امور فرهنگی کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران به نمایندگی از امام‌زاده، دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران در بیت‌الرضا(ع) محمودآباد حضور یافتند و شاهد فرآیند بسته‌بندی و آماده‌سازی بسته‌های یلدایی بودند.

گفتنی است چند تن از مسئولان شهرستان از جمله حجت‌الاسلام و المسلمین جباری امام جمعه محمودآباد، فرماندار، شهردار، رییس اداره بهزیستی، رییس جمعیت هلال احمر، رییس سازمان تبلیغات اسلامی، رییس کمیته امداد، فرمانده نیروی انتظامی و فرمانده سپاه پاسداران شهرستان محمودآباد و همچنین مهدوی نیز با حضور در بیت‌الرضا(ع) این شهرستان، از نزدیک در جریان روند بسته‌بندی بسته‌های یلدایی امام رضایی قرار گرفتند.

شایان ذکر است شهرستان محمودآباد دارای ۵۸ کانون خادمیاری محلی است و هر ساله در آستانه شب یلدا، بسته‌های یلدایی توسط خادمیاران رضوی تهیه شده و به خانواده‌های کم‌بضاعت تحت پوشش این کانون‌ها اهدا می‌شود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=13995

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.