4
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران:

رابطه‌های استخدامی افراد؛ تضمین کننده امنیت شغلی نیست

  • کد خبر : 13132
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵
رابطه‌های استخدامی افراد؛ تضمین کننده امنیت شغلی نیست
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران بر ضرورت ایجاد وفاق و همدلی در میان کارکنان دولت تاکید کرد و گفت: عناوین و رابطه‌های استخدامی افراد در تمامی سطوح به تنهایی تضمین کننده امنیت شغلی و برتری گروهی بر گروه دیگر نیست.

به گزارش “خط شمال” امید محبی در دیدار با فرماندار محمودآباد و کارکنان این فرمانداری و بخشداری مرکزی؛ نقش کارکنان در رسیدن به اهداف سازمانی بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و  اظهار داشت: عملکرد کارکنان فرمانداری و بخشداری زمینه‌ساز موفقیت خواهد بود.

وی بر ضرورت ایجاد وفاق و همدلی در میان کارکنان دولت تاکید کرد و افزود: عناوین و رابطه‌های استخدامی افراد در تمامی سطوح به تنهایی تضمین کننده امنیت شغلی و برتری گروهی بر گروه دیگر نیست بلکه آنچه فضیلت است برخورداری از منش و طریقی از قبیل حسن انجام امور محوله، اخلاقمداری، وجدان کاری، صداقت و سایر عواملی ست که به عنوان شاخص های فرهنگ سازمانی مورد تاکید است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران پس از شنیدن نظرات کارکنان، به سوالات آنان پاسخ داد و برنامه های معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری را در خصوص رفع مشکل کارکنان تشریح کرد.

روح‌الله علیزاده فرماندار محمودآباد نیز در این دیدار ضمن عرض خیرمقدم خدمت دکتر محبی و هیات همراه، از اهتمام استاندار پرتلاش، انقلابی و ولایی مازندران و مجموعه معاونین و مدیران کل استانداری در توجه و رسیدگی به مشکلات حوزه اداری و مردم قدردانی کرد و گزارشی از وضعیت نیازمندی‌های نظام اداری و مشکلات شهرستان ارائه کرد.

بر اساس این گزارش، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران برنامه سفر یک روزه خود از شهرستان محمودآباد را با دیدار با خانواده شهید مدافع حرم اسماعیل خانزاده، غبارروبی گلزار شهدای زنگی کلای سرخ رود، دیدار با ائمه جمعه محمودآباد و سرخ رود به منظور ارائه گزارش اقدامات انجام شده و برنامه های دولت سیزدهم در توسعه شهرستان آغاز کرد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=13132

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.