3
طی حکمی از سوی ریاست قوه قضاییه:

علی طالبی به‌عنوان رییس دادگستری محمودآباد منصوب شد

  • کد خبر : 12469
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
علی طالبی به‌عنوان رییس دادگستری محمودآباد منصوب شد
علی طالبی طی حکمی از سوی ریاست قوه قضاییه به عنوان رییس دادگستری شهرستان محمودآباد منصوب شده است.

به گزارش “خط شمال” علی طالبی در مراسم تکریم و معارفه با حضور معاون قضایی رییس کل و حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران، ائمه جمعه محمودآباد و سرخ‌رود، فرماندار محمودآباد، طی حکمی از سوی ریاست قوه قضائیه به عنوان رئیس دادگستری شهرستان محمودآباد منصوب و با اهدای لوح تقدیر از قاسم نبی زاده قدردانی به عمل شد.

روح الله علیزاده فرماندار محمودآباد در این مراسم با بیان اینکه بی نظیرترین واژه نظام فکری بشریت عدالت است و با فطرت انسانی ارتباط دیرین دارد، اظهار کرد: انتظار امور نظام عدالت است و راس امور قرار و همه امیرالمونین(ع) را الگوی عدالت قرار می‌دهند و در همه جهان اسلام بر آن توجه دارند.

وی افزود: هیچ حاکمیتی با ظلم و تبعیض ماندگار نیست و نگاه امام علی ع بر این امور بود.

فرماندار محمودآباد با اشاره به اینکه عدالت برتر از بخشش و عفو است و عدالت برای همه است و بخشش برای عده‌ای، گفت: در نهادهای دولتی باید عدالت بیشتر باشد و در انقلاب اسلامی باید بر محوریت نهاد عدالت باشد که در پی آن چقدر تاثیرگذار خواهد بود؛ هر چقدر تعامل عدالت در دستگاه قضایی و دادگستری و رسیدگی بر پرونده‌ها عدالت بیشتر باشد آن اعتماد و نظم بین مردم بیشتر است.

علی طالبی رییس جدید دادگستری محمودآباد نیز در این مراسم با بیان اینکه نماد هر نظامی، دستگاه قضایی آن نظام و الگوی توسعه آن است و عدالت اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را به وجود می‌آورد، عنوان کرد: بحث اعتمادسازی یکی از موارد مهم است و در صورت کمرنگ شدن آن موجب ایجاد مشکلات یک جامعه می‌شود.

وی حسن خلق را یکی از شاخص‌های اعتمادسازی مطرح کرد و گفت: اخلاق خوش و مهربانانه مزایای مهمی در ارتباط بین مردم و دستگاه قضا می‌شود.

رییس دادگستری محمودآباد با بیان اینکه مساوات از دیگر شاخصه ایجاد این اعتمادسازی است، افزود: همچنین عدالت، بی‌طرفی بهترین وثیقه امنیت است و توجه به حقوق مردم چه مالی و غیرمالی جزو شاخص‌های اعتمادسازی می‌باشد..

طالبی در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه قضا نسبت به تعامل سایر دستگاه‌ها به منظور پیشبرد مشکلات مردم آمادگی کامل دارد.

گفتنی است که قاسم نبی زاده پس از سه سال ریاست دادگستری محمودآباد به عنوان رییس جدید دادگستری قائمشهر منصوب شد و علی طالبی با سابقه هفت سال حضور در جایگاه ریاست دادستان عمومی و انقلاب آمل و مستشار دستگاه قضایی مازندران در جایگاه ریاست دادگستری محمودآباد منصوب شد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=12469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.