10

ماموریت اصلی و اساسی سپاه امنیت پایدار است

  • کد خبر : 12193
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳
ماموریت اصلی و اساسی سپاه امنیت پایدار است
معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماموریت اصلی و اساسی خود را دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌داند، گفت: ماموریت اصلی و اساسی سپاه امنیت پایدار است.

به گزارش “خط شمال” سردار ضیا الدین حزنی شامگاه سه شنبه در حاشیه آئین نهضت کمک‌های مومنانه سپاه کربلا به مناسبت هفته دفاع مقدس در ساری محرومیت زدایی و مردمیاری را از برنامه های سپاه بیان کرد و گفت: افتخار سپاه این است که در کنار مردم قرار دارد.

  وی ادامه داد: سپاه در کنار مأموریت اصلی و اساسی خود، محرومیت زدایی، مردمداری، مردمیار ی و مردم دوستی را در دستور قرار داده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه گفت: این برنامه در سراسر کشور به ویژه در مناطق محروم، صعب العبور و مرزی اجرا می‌شود و باید مأموریت محرومیت زدایی را به نحو احسنت انجام دهیم.

سردار حزنی کمک‌های مومنانه را یکی از طرح‌های سپاه بیان کرد که در سراسر کشور اجرا می‌شود و با اشاره به کارهای عمرانی و غیر عمرانی صورت گرفته توسط سپاه از جمله توزیع جهیزیه و غیره گفت: افتخار ما در سپاه این است که در کنار مردم قرار داریم.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=12193

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.