2
امام جمعه محمودآباد مطرح کرد:

نمازجمعه میعادگاه وحدت اسلامی/ مدیریت سواحل نیازمند برنامه‌ریزی ملی است

  • کد خبر : 1095
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
نمازجمعه میعادگاه وحدت اسلامی/ مدیریت سواحل نیازمند برنامه‌ریزی ملی است
امام جمعه محمودآباد با بیان اینکه نمازجمعه میعادگاه وحدت اسلامی است، گفت: جایگاه و رسالت نماز جمعه و امام جمعه رسالت فرهنگی بوده و جایگاه حقوقی ما منتسب به ولایت و عرصه فرهنگ است بنابراین نماز جمعه باید محور وحدت و امام جمعه باید امام وحدت باشد.

حجت‌الاسلام سید داوود موسوی در نشست با اصحاب رسانه محمودآباد به‌مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه با اشاره به اینکه یکی از ابزارهای عصر نوین؛ رسانه است، اظهار کرد: امروزه فضای مجازی تبدیل به یک فضای حقیقی شده و خبرنگاران باید به دنبال مطالبات باشند.

وی مهمترین وظیفه رسانه را مطالبه‌گری و اطلاع‌رسانی دانست و تصریح کرد: صحبت از گذشته از زبان ما خواهد بود و به یادگار گذاشته شدن آن توسط خبرنگاران به رشته تحریر در می‌آید.

امام جمعه محمودآباد افزود: نماز جمعه نماز وحدت‌آفرین است؛ پیک پنجم بدترین پیک کرونایی بوده و قدرت انتقال بالایی دارد که امیدواریم از این آزمون خداوند به‌سلامت عبور کنیم.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه در آستانه عید غدیر خم هستیم، گفت: روز امامت علی (ع) سرفصل عزت و سربلندی جهان است؛ ان‌شالله بتوانیم با رعایت شرایط کرونایی و پروتکل‌ها مراسمات را برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات اول انقلاب تا الان ما که نتوانستیم؛ آن را مدیریت کنیم، بحث سواحل بوده است.

امام جمعه محمودآباد ادامه داد: در سواحل؛ ما با امکانات یک بخش کار ملی انجام می‌دهیم و نگاه اقتصادی از طرح سالم‌سازی دریا باید در راستا توسعه خود دریا باشد؛ طرحی که نیازمند زیرساخت‌های زیادی خواهد بود.

حجت‌الاسلام موسوی بیان کرد:‌ در حال حاضر شنا ممنوع اعلام شد اما مسافران و شهروندان به آن عمل نمی‌کنند چراکه باید در مسئله فرهنگ‌سازی این امور از جمله امرمعروف و سالم‌سازی دریا برنامه‌ریزی شود.

وی در پایان گفت: هیچ‌گاه برنامه‌ریزی و مدیریت ملی در بحث طرح سالم‌سازی سواحل انجام نشده است که اگر این مهم رقم بخورد با فرهنگ‌سازی مناسب می‌توان برنامه‌های مناسب هر شهر را مدیریت کرد.

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=1095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.