2

اقتصاد دریاپایه؛ پیشران توسعه فریدونکنار/ مسئولین با برداشتن موانع، مشوق سرمایه‌گذار خصوصی باشند

  • کد خبر : 9970
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
اقتصاد دریاپایه؛ پیشران توسعه فریدونکنار/ مسئولین با برداشتن موانع، مشوق سرمایه‌گذار خصوصی باشند
️ امام جمعه فریدونکنار گفت: شهرستان ما باید از تک قطبی بودن خارج شود که یکی از این راه‌ها، اقتصاد دریاپایه است که امیدواریم مسئولین با برداشتن موانع و کمک به سرمایه‌گذار طرح، هر چه سریع‌تر این پروژه را به مرحله ی اجرا برسانند.

به گزارش “خط شمال” حجت الاسلام  تقی‌پور در خطبه نماز جمعه ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: تقوا آن است که ما از حاشیه‌های زندگی خود دست بکشیم و عزمی جدی برای ترک گناهان داشته باشیم.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام راحل و توصیه ایشان به امید آفرینی اشاره کردند و افزود: دشمنان ما امروز در باتلاق و در حال غرق شدن هستند و در این راه تلاش می‌کنند که برخی از کشورها را به زیر بکشند در حالی که افق و آینده ملّت ایران روشن است و یکی از این افق ها که منجر به تولید امید شده، رونمایی از موشک فراصوت فتاح ست.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: ظهور این موشک در ۴ محور قابلیت بحث دارد؛ اول آنکه وضعیت بازدارندگی ما را به تهاجمی تغییر داده است، دوم اینکه کلاهک موشک قاره پیما در دسترس قرار گرفته، سوم آنکه فناوری علمی در کشور شکل گرفته و چهارم اینکه پیامی روشن به صنایع داخلی بخصوص خودرو مخابره شده است.

حجت‌الاسلام تقی‌پور با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین بندر و بخش خصوصی در هفته جاری، این گونه اقدامات را امید آفرین دانست و گفت: شهرستان فریدونکنار باید از تک قطبی بودن خارج شود که یکی از این راه ها،اقتصاد دریاپایه است که امیدواریم مسئولین با برداشتن موانع و کمک به سرمایه گذار طرح، هر چه سریع تر این پروژه را به مرحله ی اجرا برسانند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=9970

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.