3
اولین بار در شمال کشور:

نمایشگاه هوشمند آیینه انقلاب در فریدونکنار برگزار شد

  • کد خبر : 9881
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
نمایشگاه هوشمند آیینه انقلاب در فریدونکنار برگزار شد
اولین نمایشگاه 40 تابلو هنری و هوشمند آیینه انقلاب مجهز به تکنولوژی واقعیت افزوده AR به‌مناسبت ایام رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آیت الله امام خمینی (ره) با هدف اجرای جهاد تبيين در قالب جهادفرهنگی برای نسل جدید در شهرستان فریدونکنار برگزار شده است.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام تقی‌پور امام جمعه فریدونکنار، گرجی فرماندار، ذاکری عضو شورای شهر، امیرنیا ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و نمازگزاران از این نمایشگاه بازدید کردند.

گفتنی است این نمایشگاه برای  با همکاری بیت شریف امام خمینی (ره)، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدونکنار، شورای اسلامی و شهرداری فریدونکنار، ستاد برگزاری نماز جمعه فریدونکنار در مصلی نماز جمعه شهر برگزار شده است.

خاطرنشان می‌شود این پروژه ملی بر اساس تکنولوژی‌های AR &VR واقعیت افزوده است که دارای 40 تابلو هوشمند با موضوعیت وقایع تاریخی انقلاب اسلامی، زندگی نامه امام خمینی ره با همکاری مهندس ستار محمدی و مهندس غزاله شعبانی برنامه ریزی و برای عموم به نمایش گزارده شد.

لازم به ذکر است سرپرست اجرای این نمایشگاه هدف از این نمایشگاه را اول اجرای جهاد تبيين در قالب جهادفرهنگی برای نسل جدید عنوان کرد.

  

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=9881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.