3

نمایندگان مجلس در بخش نظارت‌ها و اجرایی شدن قوانین ملموس‌تر عمل کنند

  • کد خبر : 9852
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
نمایندگان مجلس در بخش نظارت‌ها و اجرایی شدن قوانین ملموس‌تر عمل کنند
امام جمعه فریدونکنار گفت: انتظار مردم از نمایندگان مجلس آن است که در بخش نظارت‌ها و اجرایی شدن قوانین ملموس‌تر و روشن‌تر عمل کنند.

به گزارش “خط شمال” حجت الاسلام حسین تقی‌پور در خطبه نماز جمعه ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: تقوا آن است که ما در زندگی خود بتوانیم در مرزهای معین شده توسط شارع مقدس حرکت نماییم.

وی ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام راحل و شهدای قیام ۱۵ خرداد، امام را احیاگر خوانش امیرالمومنین علی علیه السلام از دین در دنیا دانست و تصریح کرد: کاری که ایشان برای معرفی اسلام در دنیا انجام داد بسیار بالاتر از اقدامات انبیای تبلیغی بود.

امام جمعه فریدونکنار افزود: امام در مقابل استکبار جهانی با صلابت بود اما همین ایشان در برابر فرزندان شهدا کم طاقت بنظر می رسید. علیرغم مشکلات فراوانی که تجزیه طلبان در غرب و جنگ تحمیلی در کشور بوجود آوردند هیچگاه نااُمید نشد و کم نیاورد.

حجت‌الاسلام تقی‌پور خاطرنشان کرد: امروز نیز اگر ما از فضای رسانه‌های غربی دست بکشیم و به اظهارنظر های سیاستمداران دنیا مراجعه کنیم، خواهیم یافت که “خامنه ای،خمینی دیگر ست”.

️وی به دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب، در مقابل ۴ گروه که این مجلس را مجلس اقلیت منفعل، تندروها و بی عیب می نامیدند، با اطلاع و آگاهی و نیز پذیرش برخی استثناها و زبان های نیش دار و با تاکید بر انقلابی بودن،پرتحرکی، سواد بالا، در میان مردم بودن، تصویب قوانین راهگشا، این مجلس را انقلابی خواندند.

امام جمعه فریدونکنار در پایان یادآور شد: مجلس یازدهم قوانینی مهمی در حمایت از کسب و کارها، بی اثر کردن تحریم، جهش تولید مسکن، خانواده و جوانی جمعیت، ساماندهی قوانین بانک مرکزی وضع کرده است اما توقع مردم از نمایندگان مجلس آن است که در بخش نظارت‌ها و اجرایی شدن قوانین ملموس‌تر و روشن‌تر عمل کنند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=9852

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.