1

مشارکت مردمی رکن اصلی هر انتخابات است/ لزوم توجه به فضاسازی محیطی برای سالروز ارتحال امام

  • کد خبر : 9832
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
مشارکت مردمی رکن اصلی هر انتخابات است/ لزوم توجه به فضاسازی محیطی برای سالروز ارتحال امام
فرماندار فریدونکنار با تاکید بر در پیش رو بودن انتخابات به مسئولان ادارات تذکر داد و گفت: مشارکت مردمی رکن اصلی هر انتخابات است و این مشارکت با سطح رضایت‌مندی مردم در ارتباط مستقیم خواهد بود.

کوروش ابراهیم‌نژاد گرجی در چهارمین جلسه شورای اداری فریدونکنار که ظهر پنجشنبه 11 خرداد در سالن جلسات فرمانداری با حضور باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار، برخور دادستان و دیگر مسئولین شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت از عدم حضور مسئولان شهرداری در بین مردم و پاسخگو نبودن آن‌ها گلایه کرد و اظهار داشت: همراهی شهردار و مجموعه شهرداری با نهاد فرمانداری در بین مردم ضرورت دارد چراکه بیش از ۹۰ درصد مطالبات مردم از شهرداری است و ارتباط مستقیم در بین مردم می‌تواند مشکلات آن‌ها را برطرف کند.

وی در خصوص گلایه‌هایی از عدم استقرار برخی ادارات در شهرستان تصریح کرد: این مطالبه صحیح نیست؛ دستگاه‌های نظارتی با این موضوع مخالف هستند و پیگیری‌های زیادی صورت گرفت.

فرماندار فریدونکنار افزود: به‌عنوان فرماندار نمونه در جشنواره جوان مازنی انتخاب شدم و این انتخاب نشان کار جمعی همه مسئولان شهرستان بود و من به‌عنوان نماینده این شهرستان برای کسب جایزه معرفی شدم؛ از همه تلاش‌های ستاد ساماندهی جوانان تشکر می‌کنم.

ابراهیم‌نژاد گرجی ادامه داد: باتوجه به تعطیلات پیش رو احتمال حضور موتورسواران در کمربندی و برخی ناهنجاری‌ها در ساحل وجود دارد که نیازمند برنامه‌ریزی دقیق همه دستگاه‌ها برای ساحل و کمربندی است.

وی خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها به ویژه شهرداری‌ها در فضاسازی محیطی برای ارتحال امام نیز اقدامات جدی انجام دهند و مدیران و کارکنان ادارات در مراسمات شهرستانی حضور پررنگ داشته باشند.

فرماندار فریدونکنار از سرپرست اداره محیط زیست خواستار برنامه‌ریزی و توجه  برای صید پرنده در سالجاری از اکنون شد تا قبل از اینکه دامگاه‌داران کوچکترین اقدامی کنند با آن‌ها جلسه برگزار و موارد قانونی به آن‌ها اطلاع داده شود.

ابراهیم نژاد گرجی در پایان یادآورشد: شهرداری نیز مکان دیگری را برای بازار پرندگان در نظر گرفتند که امیدواریم مشکلاتمان در این زمینه از سال قبل هم کمتر باشد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=9832

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.