7

ترویج فرهنگ دینی و مذهبی اولویتی مهم است/ برگزاری جشن امام رضایی‌ها در فریدونکنار

  • کد خبر : 9746
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸
ترویج فرهنگ دینی و مذهبی اولویتی مهم است/ برگزاری جشن امام رضایی‌ها در فریدونکنار
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونکنار با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ دینی و مذهبی در جامعه گفت: جشن بزرگ امام رضایی‌ها، پنجشنبه 11 خردادماه ساعت 5 عصر در پارک لاله این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش “خط شمال” امیر امیرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ما در مورد برگزاری جشن امام رضایی‌ها در فریدونکنار اظهار داشت: هدف ار برگزاری این جشن ترویج فرهنگ دینی و مذهبی در سطح شهرستان خواهد بود.

وی با توجه به اهمیت برگزاری این مراسم تصریح کرد: این جشن فرصتی برای فرهنگ‌سازی برای جوانان و نوجوانان که آینده‌سازان این کشور هستند، است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونکنار با اشاره به اینکه باید از هر فرصتی برای ایجاد نشاط اجتماعی و جذب جوانان در جامعه استفاده کنیم، افزود: برگزاری اینگونه مراسـمات نقشـی فراگیـر در تحـولات و تغییـرات فضاهای شـهری دارد و جایگاه ویژه ائمه را در سطح جامعه نشان خواهند داد.

امیرنیا در پایان خاطرنشان کرد: جشن بزرگ امام رضایی‌ها همراه با ویژه برنامه اجرای نماهنگ بابا رضا، اجرای گروه عروسکی شاپرک و دیگر برنامه‌های شاد همراه با آتش‌بازی و اهدای جوایز روز پنجشنبه 11 خرداد ساعت 5 عصر در پارک لاله فریدونکنار برگزار خواهد شد.

 

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=9746

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.