3
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران:

همدلی و انسجام مدیران باعث خشنودی مردم انقلابی می‌شود

  • کد خبر : 9738
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹
همدلی و انسجام مدیران باعث خشنودی مردم انقلابی می‌شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: همواره به همدلی و انسجام بین مدیران نهادهای حاکمیتی در استان تاکید شده و نباید مطالبی گفته شود که باعث دل شادی عده ای که به دنبال منویات نفسانی خودشان هستند، شویم.

به گزارش “خط شمال” پیرو اظهارات امام جمعه شهرستان محمودآباد در خطبه های نماز جمعه پنجم خرداد ماه ، پیش از ظهر امروز روح الله سلگی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران به اتفاق حجت السلام محمد انتظاری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران و روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد و علی رسولی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و اعضای شورای تامین با حضور در دفتر حجت السلام سید احمد جباری امام جمعه شهرستان محمودآباد با ایشان دیدار کردند.

روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگار ما گفت: صبح امروز در جلسه شورای تامین شهرستان شرکت کردیم و خدا را شکر یک همدلی و انسجام خوبی بین اعضای شورای تامین نسبت به موضوعات مختلف حاکم است.

وی گفت: در این جلسه راجب پرونده یکی از اعضای شورای اسلامی شهر و آنچه که ما در جلسه شورای تامین استان مبنی بر هتک حرمت به شهید و شهادت تصمیم گیری کردیم بحث شد و این موضوع را از استان با جدیت در حال پیگیری هستم و موضع شورای تامین استان در این خصوص روشن است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران ضمن قدردانی از اهتمام و اقدامات خوب فرماندار محمودآباد گفت: در جلسه ای که با امام جمعه شهرستان داشتیم به همدلی و انسجام بین مدیران نهادهای حاکمیتی در استان تاکید شده و نباید مطالبی گفته شود که باعث دل شادی عده ای که به دنبال منویات نفسانی خودشان هستند شویم.

وی تاکید کرد : نباید مطالبی گفته شود تا برخی افرادی که نه به امام جمعه و نه فرماندار علاقه مند هستند را دل شاد کنیم و در بین اقشار جامعه شکاف ایجاد کنیم.

روح الله سلگی ادامه داد : آنچه همواره استاندار پر تلاش و انقلابی و اینجانب در جلسه با فرمانداران استان تاکید داشتیم این بوده که در ذیل سیاست های ائمه جمعه حرکت کنند و الحمدلله امروز تجلی آن را در شهرستان محمودآباد شاهد بودیم و قطعا این وحدت رویه باعث خوشنودی مردم انقلابی این خطه می شود.

پاسخ لازم به هتاک خون شهدا داده شود

امام جمعه محمودآباد در ادامه این دیدار گفت: در دیداری که با اعضای شورای تامین و معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران داشتیم به این نتیجه رسیدیم که پاسخ لازم به هتاک خون شهدا داده شود و سریع تر این پرونده با نتیجه ای که مورد رضایت مردم باشد به اتمام برسد.

سید احمد جباری در پایان این دیدار که بیشتر پیرو سخنرانی وی در خطبه های نمازجمعه پنجم خردادماه سالجاری تشکیل شد، در گفتگو با خبرنگاران عنوان کرد: با توجه به اینکه مردم بزرگوار و خانواده معظم شهدا از بنده بعنوان خادم کوچک شهرستان راجب پرونده اهانت به خانواده شهدا مطالباتی داشتند، اینجانب نیز در راستای ایفای حقوق فرزندان شاهد و ایثارگر، سخنانی در خطبه های نمازجمعه شهرستان ایراد نمودم.

وی افزود: در جلسه پیش از ظهر امروز مباحث مختلفی در مورد اهانت به خانواده شهدا از سوی یک عضو شورای شهر مطرح و در پایان به جمع بندی خوب و متقنی رسیدیم که انشاله و به حول قوه الهی موجب شادی دلهای خانواده معظم شهدا و مومنین خواهد شد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=9738

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.