5

20 فقره پروانه مشاغل خانگی در محمودآباد صادر شد

  • کد خبر : 9526
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴
20 فقره پروانه مشاغل خانگی در محمودآباد صادر شد
مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت: پارسال 20 فقره مجوز مشاغل خانگی در این شهرستان صادر شده است.

به گزارش “خط شمال” محمد هادی‌زاده در این خصوص اظهار داشت: مشاغل خانگی فرصتی برای استفاده از ظرفیت تک تک اعضای خانوار برای کمک به تأمین معیشت، افزایش درآمد، رفع نیازهای بنگاه های اقتصادی بزرگتر و بهره وری بیشتر از امکانات و ظرفیت منازل مسکونی است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد ادامه داد: سال گذشته تعداد 20 فقره مجوز مشاغل خانگی در زمینه پرورش قارچ، تولید محصولات کشاورزی در گلخانه، پرورش دام، زنبور عسل و آبزیان صادر شده است.

هادی‌زاده ادامه داد: این مجوزها شامل هفت فقره طرح های گلخانه ای به متراژ دو هزار مترمربع، پنج فقره پرورش قارچ خوراکی با ظرفیت تولید سالانه 13 تن، یک فقره بسته بندی مواد غذایی با ظرفیت یک تن در سال و چهار فقره دامپروری به ظرفیت 500 راس، سه فقره مربوط یه پرورش شیلات و آبزیان به ظرفیت هشت تن بوده است.

این مسئول درباره نحوه ثبت نام و دريافت مجوز براي مشاغل خانگي بیان کرد: متقاضيان مشاغل خانگي باید با مراجعه به سايت مشاغل خانگي،‌ متناسب با نوع فعاليت مورد نظر خود يكي از فرم هاي ثبت نام مستقل، تحت پوشش و پشتيبان را تكميل کنند. فرم هاي تكميلي توسط دستگاه اجرایي ذيربط بررسي شده و در صورت تائيد طرح در دستگاه اجرایي، اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی مجوز را صادر می کند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=9526

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.