3

دستگیری سارق خودرو و کشف خودرو سرقتی در محمودآباد

  • کد خبر : 9421
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
دستگیری سارق خودرو و کشف خودرو سرقتی در محمودآباد
فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از دستگیری سارق خودرو در کمتر از 24 ساعت خبر داد و گفت: در پی اعلام سرقت یک خودروی سواری مزدا3، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی این شهرستان، موضوع را در دستور کار قرار دادند.

به گزارش “خط شمال” سرهنگ “محمود حسین زاده” در تشريح اين خبر اظهار داشت: با سرعت عمل مأموران و اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و معابر درونشهری، سارق به همراه خودروی سرقتی شناسايي و در عملیاتی ضربتی دستگير شد.

وی تصريح كرد: متهم در بازجویی های تخصصی و با مواجهه با اسناد و مدارک موجود به سرقت اين خودرو اعتراف کرد و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد با بیان اینکه هرچه ضريب ايمني خودرو افزايش يابد به همان ميزان ضريب سرقت آن کاهش خواهديافت بیان داشت: سارقان در بيشتر موارد در کمين خودروهايي مي نشينند که صاحب آن در کمال خونسردي و بدون رعايت نکات ايمني، خودرو خود را در مکاني خلوت بدون تجهیز هیچگونه لوازم ايمني پارک می كند.

سرهنگ حسین زاده در پایان با تشکر از همکاری خوب شهروندان، از آنان خواست : به توصیه ها و هشدار های پلیس توجه کرده و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشكوك با سامانه پليسی 110 تماس بگيرند چرا كه مشاركت و همراهي مردمي نقش بسيار مهمي در توفيقات پليس در برخورد با جرايم مختلف به ويژه سرقت دارد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=9421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.