4

کلنگ ساخت المان مزار شهید خوشنام  دانشکده فنی و حرفه‌ای محمودآباد به زمین خورد

  • کد خبر : 9333
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹
کلنگ ساخت المان مزار شهید خوشنام  دانشکده فنی و حرفه‌ای محمودآباد به زمین خورد
کلنگ ساخت المان مزار شهید خوشنام  دانشکده فنی و حرفه‌ای محمودآباد با حضور مسئولین شهرستانی و استانی به زمین خورد.

به گزارش” خط شمال” مراسم کلنگ زنی المان مزار شهید گمنام دانشکده فنی و حرفه ای محمودآباد با حضور دکتر احمدی سرپرست، دکتر علوی سرپرست معاونت فرهنگی، عباسپور معاونت آموزشی، شعبانی رئیس اداره حراست دانشکده،جواد اسماعیلی مشاور استاندار و مسئول هیان رزمندگان، دکتر علیزاده فرماندار،سرهنگ ابراهیم نژاد فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج ، حجت الاسلام حسینی رئیس سازمان تبلیغات ،حجت السلام قهرمانی رئیس شورای نگهبان شهرستان، حسن خانزاده پدر شهید خانزاده مدافع حرم،خانم ساریخانی سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران،  سرهنگ فتحی ،سرهنگ داودی مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و تنی چند از مسئولین استانی و شهرستانی در دانشکده فنی و حرفه ای محمودآباد برگزار شد.

دکتر احمدی در ابتدای این مراسم  ضمن خوش آمدگویی به مهمانان گفت:  برای طراحی این المان مسابقه ای برگزار کردیم که در بین طرح های زیاد، این طرح که توسط مهندس سالارزاده طراحی شده است انتخاب شده که بالغ بر 700 میلیون تومان برآورد کردیم  که یک بخشی  از هزینه را  دکتر خسرویان اعلام کردند دانشگاه فنی و حرفه ای  تقبل می کند و امروز هم به یاری خدا کلنگ زنی خواهیم داشت.

سرپرست دانشکده افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا در حد شهادت است و ما نیز باید همواره تلاش کنیم که یاد و خاطره شهدا را در مجموعه های دانشگاهی زنده نگه داریم.
وی بیان داشت: به برکت خون شهیدان نظام پر افتخار اسلامی ایران، شکل گرفته است و امروز توانسته ایم در عرصه های مختلف علمی، پزشکی، هسته ای، نانو تکنولوژی و… پیشرفت های چشمگیری در دنیا داشته باشیم.

در ادامه حاج جواد اسماعیلی مشاور استاندار و مسئول هیات رزمندگان شهرستان در سخنانی به ساخت المان مزار شهید خوشنام این دانشکده و همچنین تکمیل پروزه شهدای غواص اشاره و فرمودند: این شهیدان مایه برکت شهر و باعث تزریق آرامش و معنویت به زندگی شهروندان محله های اطراف مزار شده اند.
اسماعیلی درادامه اظهار کرد: در مسیری که شهدا رفته اند باید وظیفه خود را انجام دهیم واز بدو تولد تاکنون ما روی موج این شهدا زندگی کرده ایم وازدنیا رفتن هم انشاء الله شهدایی باشد.

در این مراسم دکتر علیزاده فرماندار تصریح کرد: در ابتدا باید از کلیه مردان و زنان غیرتمند شهرستان محمودآباد که در مراسم  این شهید خوشنام  پدری و مادری کردند تشکرکنم. از برادر عزیزم  که زحمت طراحی المان این مکان مقدس را  کشیدند تشکر میکنم.

فرماندار افزود:شهدای عزیز ما در مقابل ظلم سر خم نکردند و ما هم باید در سلطه گری و ظلم سر خم نکنیم. شهدا چراغ راه ما هستند و محل ساخت این یادمان، جایگاه و زیارتگاهی برای عاشقان و محبان این شهدای گرانقدر خواهد بود.

 گفتنی است پیکر‌ مطهر این شهید خوشنام دفاع مقدس در ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) در 7 دی ماه 1401 از جوار امام زاده قاسم (ع) محمودآباد بر دوش مردم شهید پرور شهرستان محمودآباد تشییع و در دانشکده فنی و حرفه‌ای این شهر به خاک سپرده شد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=9333

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.