9

بازداشت عامل تیراندازی در محمودآباد

  • کد خبر : 9136
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴
بازداشت عامل تیراندازی در محمودآباد
فرمانده انتظامي محمودآباد از دستگيري عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی تماس مردمی با مركز فوريت‌هاي پليس 110 مبنی بر وقوع درگیری و متعاقب آن تیراندازی با سلاح گرم درشهرک خانه دریا، بلافاصله ماموران انتظامی به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.

به گزارش “خط شمال” سرهنگ “محمودحسین زاده” در این خصوص با اشاره به تلاش‌هاي مجموعه انتظامی برای برقراری و ارتقاء نظم و امنیت در جامعه، اظهار داشت: امنيت محصول يك فرآيند جمعي است و به عنوان يك ضرورت همه مردم بايد در اين راستا به پليس كمك كنند.

وی با بيان اينكه پس از حضور پلیس در صحنه و اقدامات انجام شده عامل تیراندازی شناسايي و در مخفیگاهش دستگیر شد، افزود: با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، متهم به علت اختلافات شخصی به سمت نگهبانان شهرک خانه دریا تیراندازی کرده است.

فرمانده انتظامی محمودآباد با اشاره به اینکه از متهم یک قبضه سلاح شکاری کشف شد، تصريح كرد: متهم 31 ساله با تشکیل پرونده براي سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حسین زاده در پايان با تاکید بر مقابله قاطعانه پليس با مخلان نظم و امنیت عمومي از مردم خواست در صورت مشاهده اينگونه موارد، بلافاصله موضوع را از طريق سامانه 110 به پليس گزارش كنند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=9136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.