5

نشست مدیر آموزش و پرورش با سرپرست دانشکده فنی‌وحرفه‌ای محمودآباد

  • کد خبر : 9050
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴
نشست مدیر آموزش و پرورش با سرپرست دانشکده فنی‌وحرفه‌ای محمودآباد
نشست صمیمی دکتر علیزاده مدیر و دکتر آقاجان پور معاونت آموزشی آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد با دکتر احمدی سرپرست، مهندس عباسپور معاونت آموزشی، در دفتر ریاست دانشکده فنی و حرفه ای محمودآباد برگزار شد.

به گزارش “خط شمال” دکتر احمدی سرپرست دانشکده ضمن خوش آمد گویی و تبریک عید سعید فطر در سخنانی به امتیازات دانشکده ها اشاره و اظهار داشتند: دانشکده ها به لحاظ کیفیت و رایگان بودن شهریه خواهان توجیه خانواده های دانش آموزان برای انتخاب این دانشکده به عنوان گزینه اول و همچنین برگزاری جلسه هم اندیشی با مدیران هنرستان های محمودآباد و شهرستان های اطراف جهت جذب دانشجویان بیشتر به دانشکده فنی و حرفه ای محمودآباد شد.

دکتر علیزاده مدیر آموزش و پرورش ضمن مثبت ارزیابی کردن اقدامات دانشکده ، خواستار همکاری دوجانبه برای اطلاع رسانی به دانش آموزان مستعد ونخبه در خصوص رشته های تحصیلی و ظرفیت های علمی دانشگاه وبازدید با هدف آشنایی دانش آموزان با محیط دانشگاه و کسب اطلاعات درباره انتخاب رشته هدفمند تحصیلی و برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان آموزش و پرورش در دانشکده فنی شدند.

در ادامه این نشست درباره نحوه برگزاری کنکور1402 باهمکاری دانشکده و همچنین ایجاد رشته های جدید در هنرستان های سطح شهرستان و دانشکده به بحث و گفتگو پرداختند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=9050

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.