1

وضعیت شهر مطلوب نیست/ لزوم توجه مسئولان به امر به معروف

  • کد خبر : 8977
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
وضعیت شهر مطلوب نیست/ لزوم توجه مسئولان به امر به معروف
امام جمعه محمودآباد با تاکید بر اینکه به‌صورت هفتگی مانور امر به معروف در این شهرستان انجام می‌شود، گفت: مانورها با توجه به وضعیت ممکن بیشتر خواهد شد اما در حال حاضر وضعیت بهتر شده اما مطلوب نیست؛ امر به معروف و نهی از منکر مورد توجه مسئولان باشد.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام سید احمد جباری در خطبه نماز جمعه امروز با اشاره به اینکه همه مومنین و خود را به تقوا دعوت می‌کنم، اظهار داشت: در قرآن اشاره شد که بندگان پرهیزکار و مومن به بهشت خواهند رفت و خدا بهشت را برای همه انسان‌ها آفریده اما جمعی که به سن تکلیف که می‌رسند تمرد می‌کنند؛ مومنان در این موقع هم سهم خود را دارند و هم سهم ارث کسانی که تمرد کرده‌اند به آنان می‌رسد.

وی با بیان اینکه دوم اردیبهشت روز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، افزود: گرامی داریم این روز ارزشمند؛ انقلاب اسلامی ما در شرایطی به پیروزی رسیده است که مستکبران در این سرزمین برای خود مطمئن‌ترین جایگاه را می‌دیدند.

امام جمعه محمودآباد تصریح کرد: کشورمان محلی مناسب برای برنامه‌های استعماری آنان بود تا بتوانند سرمایه‌های ملی این کشور را غارت کنند؛ روزی اینچنین نگاهی وجود داشت اما در این کشور پرچم اسلام باشکوه برافراشته شده است.

حجت‌الاسلام جباری ادامه داد: بر علیه این نظام هر دسیسه‌ای بود، انجام دادند اما امام (ره) با نگاه الهی خود موضوعات را بررسی می‌کرد که به ذهن کسی نمی‌رسید.

وی خاطرنشان کرد: امام (ره) دلیرترین و شجاع‌ترین نیروها را پای این کشور قرار داده تا در برابر آسیب‌ها مصون بماند بنابراین با تشکیل سپاه پاسداران این نگرانی را دور کردند.

امام جمعه محمودآباد یادآور شد: سپاه عنصری است که می‌تواند همه آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس اسلامی و انسانی را حفظ و از آن صیانت کند بنابراین مقام پاسداری بسیار بالا است.

حجت‌الاسلام جباری با اشاره به مانور امر به معروف در محمودآباد عنوان داشت: پاسداران همانند یک بسیجی پای کار ایستاده‌اند؛ وضعیت شهر امروز بهتر شد اما مطلوب نیست.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=8977

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.