4

شهید “سید محمد حجازی” در همه‌ی مسئولیت‌های خود موفق و تاثیرگذار بود

  • کد خبر : 8960
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۲۴
شهید “سید محمد حجازی” در همه‌ی مسئولیت‌های خود موفق و تاثیرگذار بود
فرمانده سپاه محمودآباد گفت: سردار عزیز شهید "سید محمد حجازی" در همه‌ی مسئولیت‌های خودش موفق و تاثیرگذار بوده است.

به گزارش “خط شمال” سرهنگ ابراهیم‌نژاد در مراسم یاد بود شهید سردار سید محمد حجازی در مصلی نماز جمعه شهرستان محمودآباد اظهار داشت: مقام معظم رهبری در مورداین شهید بزرگوار فرمودند شهید حجازی در مسئولیت‌های بزرگ و اثرگذار در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خدمت کرده که در همه‌ی این مسئولیت‌ها سربلند و موفق بوده است. فقدان او حقیقتامایع تاسف و اندوه است.

وی افزود: شهیدی که مثل حالا قاسم سلیمانی هر مسئولیتی که به این عزیز داده بودند چه در دوران دفاع مقدس مسئولیتهای مختلف فرماندهی کرده بودند چه مسئولیتی را که از سال هفتاد و شش به عنوان فرمانده سازمان بسیج بودندو خود سردار سلیمانی فرمانده‌ی وقت سازمان بسیج یکی از همرزم های   این عزیز بودند، فرمودند در دوران طلایی که سردار حجازی به عنوان فرماندهی سازمان بسیج  بودند به دنبال بازسازی بودند ده سال در بسیج در کنار بسیجیان به دنبال پاکسازی انقلاب اسلامی بودند. سربازانی را تربیت کردند که  امروز این سربازان مدافعان حرم شدند و بعضا به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه محمودآباد خاطرنشان کرد: یکی از کارهای بزرگ سردار حجازی در دوران مسئولیتش در سازمان بسیج این بوده که  بسیجیانی تربیت کرده که  در تراز انقلاب اسلامی باشند تا بتوانند از این انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی  دفاع کنند.

سرهنگ ابراهیم نژاد افزود: مقام معظم رهبری فرمودند: در همه  مسئولیت‌هایی که به سردار حجازی حکم مسولیت دادند تاثیرگذاربود. لذا ما هم باید از این پیام رهبر فرزانه درس بگیریم که اگر جایی  مسئول شدیم حتی به عنوان یک روز حتی به عنوان یک ماه مثل شهید عزیز شهید رجایی تاثیرگذار باشیم، برای جامعه مفید باشیم.این سردار عزیز سرافراز در همه‌ی مسولیت‌های خودش موفق و تاثیر گذار بوده است.

وی تصریح کرد:بعداز شهادت سردار دلها این شهید عزیز  15 ماه به عنوان جانشین سپاه قدس بودند. گفتن خصوصیات بارز شهدای عزیز،همچون سردار حجازی ، شهید حاج قاسم سلیمانی شهید همدانی و همه‌ی شهدا باید از زبان همرزمان این عزیز گفته بشودتاحق مطلب ادا بشود.همه­ی شهدا، همه‌ی رزمندگان اسلام یک خصوصیات مشترکی باهمدیگر داشتند.یکی از خصوصیات بارز شهدا ویژه در این شهید عزیز، شهید سید محمد حجازی بوده، ولایت پذیری این عزیزبوده است.

فرمانده سپاه محمودآباد سخنان خود به موضوع حجاب اشاره کرد و گفت: یکی از بارزترین انقلاب اسلامی حفظ حجاب است که شهدای ما برای همین حجاب رفته بودند. شهید امیر حاج امینی در وصیت نامه خود فرمودند اگر به واسطه‌ی خونم که برای انقلاب و دفاع از مقدس ریخته شده، حقی بر گردن مردم داشته باشم به خدای کعبه قسم از مردان بیغیرت و زنان بی حیا نمی گذرم. ما نگران دلسوزی حزب‌اللهی، مادر و پدر شهدا هستیم.

ابراهیم‌نژاد یادآور شد: کار فرهنگی خوبی نکرده ایم، ما با چند تا بی حجاب  ناامید نمی شویم بنابراین ان شالله بتوانیم به تعصی از شهدا، تا نفس داریم تلاش کنیم،تا این روحیه انقلاب اسلامی،تا این روحیه‌ی مادران شهدا می‌بینیم ، تا این عظمی که در استقبال شهدا هست به این انقلاب و نظام  امید داریم.

وی عنوان کرد: با تمام وجود عهدی که با انقلاب، نظام و شهدا بسته ایم پای این نظام و انقلاب و آرمان های شهدا هستیم. اعتقاد داریم ایمان داریم که این انقلاب اسلامی  ما به دست مبارک مقام معظم رهبری به دست صاحب اصلیش بر می‌گردد.

فرمانده سپاه محمودآباد در پایان خاطرنشان کرد: ان شالله ما هم بتوانیم با بهره‌گیری از سیره‌ی شهدای عزیز،شهید عزیزمان شهید سید محمد حجازی در راه و مکتبی که آنها به شهادت رسیدند، از امام زمان خودشان  پیروی کردند، با همان روش و انرژی و با همان پویایی در این سنگر خودمان این  انقلاب  اسلامی را حفظ کنیم.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=8960

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.