5

شهید “محمدتقی عظیمی” شهید شاخص مازندران در سال 1402

  • کد خبر : 8936
  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸
شهید “محمدتقی عظیمی” شهید شاخص مازندران در سال 1402
معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا از معرفی شهید «محمدتقی عظیمی» به عنوان شهید شاخص استان در سال جاری خبر داد و گفت: سیره این شهید باید ترویج شود.
به گزارش “خط شمال” سرهنگ عسگر مجیدی بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه دیدار با خانواده شهید شاخص سال ۱۴۰۲ استان مازندران اظهار داشت: شهید محمد تقی عظیمی به عنوان شهید شاخص استان در سال جاری معرفی شده است.

وی یکی از کارهای مهم و شاخص شهید محمدتقی عظیمی را عملیات نفوذ در فرقه ضاله بهائیت بیان کرد و گفت: این شهید بزرگوار با نفوذ در فرقه ضاله بهائیت تلاش‌های زیادی برای مقابله با آن انجام شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا از معرفی شهید عظیمی به عنوان شهید شاخص استان خبر داد و بر لزوم معرفی سیره و سبک زندگی این شهید بزرگوار در جامعه و بین جوانان تاکید کرد و گفت: همزمان با کنگره بزرگ شهدای استان مازندران در سال ۴۰۳ شهدای شاخص نیز معرفی می‌شوند.

سرهنگ مجیدی تألیف کتاب و تولید فیلم را برای معرفی سیره و منش شهدای شاخص به عنوان الگو در جامعه تاکید کرد و افزود: شهید عظیمی در زمینه ترویج افکار و ارزش‌های اسلامی تلاش‌های بسیاری داشته است و باید به عنوان یک الگو به جامعه معرفی شود.

وی زمان برگزاری کنگره بزرگ شهدای استان را نیمه اول سال ۱۴۰۳ بیان کرد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=8936

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.