1
فرمانده سپاه کربلا مازندران خبر داد:

افتتاح ۴ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در مازندران

  • کد خبر : 876
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶
افتتاح ۴ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در مازندران
فرمانده سپاه کربلا مازندران ضمن بازدید از منطقه هزار جریب بهشهر و حضور در آئین طرح جهش تولید گندم در ۲۰۰۰ هکتار از دیم زارهای منطقه یانه‌سر و بررسی مهم‌ترین مشکلات موجود؛ از افتتاح ۴ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی خبر داد و گفت: وجهه امتیاز این طرح‌ها در مشارکت مردمی است که شکل گرفته و منجر به آورده‌های خوب برای نظام و رضایت‌مندی مردم می‌شود.

سیاوش مسلمی افزود: ما ۱۵ کیلومتر جاده بین مزارع و دو طرح آب رسانی که شامل تانکرهای ذخیره آب کشاورزی یکی به حجم ۵۰ هزار لیتری وو دیگری به حجم ۱۰۰ هزار لیتری بوده را افتتاح کرده ایم.

وی اظهار کرد:جمع اعتبار این پروژه ها ۱ میلیارد تومان بوده که ۳۰۰ میلیون تومان از ان اورده های مردمی و ۷۰۰ میلیون تومان از قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه هزینه شده است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه مناطق هزار جریب، دوهزار، پشت کوه و کیاسر جزو مناطق هدف ما برای ورود هستند، اظهار کرد: تدریج بحث آبرسانی،پل روستایی،کمک به مردم برای افزایش بهره وری در محصولات و گیاهان دارویی از جمله طرح هایی هستند که با مشارکت مردم در حال نزدیک شدن به بهره برداری است.

سردار مسلمی ادامه داد: در بخش کشاورزی پایلوت‌های زیادی داشتیم و در ابتدا با ۲ هکتار گندم و مشارکت مردم شروع به کار کردیم و در سال ۹۸ به ۵۰ هکتار و ۹۹ به ۲۰۱۷ هکتار رسید که این تلاش ها به افزایش ۱۴۰ درصدی بهره وری در سال گذشته منجر شد.

وی خاطرنشان کرد: اما امسال با توجه به کم آبی و شدت گرما پیش بینی میشود حداقل ۱۰۰ درصد بهره‌وری را داشته باشیم همچنین در صدد اختصاص ۵۰۰ هکتار زمین به کشت گیاهان دارویی هستیم.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در پایان تصریح کرد: این طرح ها همه پیشکش مردمی است که بهترین پشتیبان نظام هستند و سپاه باید انچه در توان دارد را برای سپاه هزینه کند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.