2
امام جمعه محمودآباد:

خلق حماسه ارزشمند امروز؛ برگ زرین دیگر بر تاریخ انقلاب اسلامی افزوده است

  • کد خبر : 8676
  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
خلق حماسه ارزشمند امروز؛ برگ زرین دیگر بر تاریخ انقلاب اسلامی افزوده است
امام جمعه محمودآباد گفت: خلق حماسه ارزشمند راهپیمایی روز قدس امروز، برگ زرین دیگر بر تاریخ انقلاب اسلامی افزوده است.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام سید احمد جباری در خطبه نماز جمعه امروز مصادف با روز قدس اظهار داشت: اثر ایمان آن است که روز به روز در خود هدایت، رشد و کمال می‌بینید که از ویژگی‌های تقوا و رعایت دستورات الهی است.

وی افزود: برای مکانی مقدسی با نام قدس شریف تمام امت اسلامی جهان به جوش و تکاپو می‌افتند؛ امروز برای انجام یک تکلیف الهی با زبان روزه در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و اینگونه دل امام عصر (عج) را شاد کردید.

امام جمعه محمودآباد خاطرنشان کرد: این اقدام افتخارآفرین شما زن و مرد مسلمان، قطعا تشکر مقام معظم رهبری را در پی دارذ؛ خلق چنان حماسه ارزشمندی برگ زرین دیگر بر تاریخ انقلاب اسلامی افزوده است.

حجت‌الاسلام جباری با اشاره به 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گفت: بدنه ارتش، نیروهای قوی و شجاع را در خود پرورش داده و دارد همانند شهید صیادی‌ها و بابایی‌ها که در اوج تقوا پرورش یافتند.

وی ادامه داد: ترس از شهادت و مرگ برای مردان ارتش معنا ندارد و با آغوش باز استقبال می‌کنند؛ یک نظامی باید اصل تقوا و دین‌مداری را برای خود الگو قرار دهد.

امام جمعه محمودآباد یادآور شد: امروز در جایگاه نظامی قرار داریم که دنیا روی این قدرت حساب ویژه‌ای باز کرده است.

حجت‌الاسلام جباری در پایان افزود: مساله حجاب و عفاف امروز به عنوان یک مطالبه عمومی مطرح شده است که مسئولین باید نسبت به این امر اقدام درستی انجام دهند؛ در مدارس دخترانه باید جلسات پی در پی برای فرهنگ‌سازی عفاف و حجاب برگزار شود و کار فرهنگی را نباید به وقفه انداخت.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=8676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.