1
در پیام روز قدس اعلام شد؛

نقش شهید سلیمانی در قدرتمند کردن ظرفیت‌های امت اسلامی برای تحقق آرمان آزادی قدس شریف/ مسئله فلسطین اولویت اصلی امت اسلامی است

  • کد خبر : 8649
  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸
نقش شهید سلیمانی در قدرتمند کردن ظرفیت‌های امت اسلامی برای تحقق آرمان آزادی قدس شریف/ مسئله فلسطین اولویت اصلی امت اسلامی است
امام جمعه سرخ‌رود گفت: نقش شهید سلیمانی در قدرتمند کردن ظرفیت‌های امت اسلامی برای تحقق آرمان آزادی قدس شریف و رهایی مردم فلسطین از یوغ رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی و خنثی‌سازی فتنه بزرگ داعش و تروریسم تکفیری مبرهن و آشکار است.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت: با توجه به‌ رویکرد که نظم جدید جامعه‌ی جهانی در پیروی و حمایت از قدس شریف و آزادی قدس نشان می دهد می توان پی به دستاورد‌ها و پیامد‌های ابتکار معجزگون حضرت امام خمینی(ره) در نام‌گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس و ایجاد فرصت برای اعلام حمایت ملت‌های مسلمان برد.

وی تصریح کرد: از جمله کسانی که در این نظم جدید جهانی و معرفی قدس شریف بعنوان قبله اول مسلمین سهم بسزایی داشته و می توان ایشان را شهید راه قدس نامید سردار حاج قاسم سلیمانی است.

امام جمعه سرخ‌رود با اشاره به اینکه شهید سلیمانی را می توان نماد بارز و برجسته این مسیر دانست، افزود: حاج قاسم همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند چهره‌ بین‌المللی مقاومت است و در مسیر آزادی قبله نخست مسلمین و دفاع از مظلومان آغازگری راه و مکتبی شد که حتی پس از شهادت و ترور ناجوانمردانه ایشان مسیرش همچنان در جبهه مقاومت ادامه دارد و به حق او را شهید قدس نامیده‌اند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده ادامه داد: امروز همه آزادی خواهان جهان می دانند اشغال فلسطین یک توطئه بین‌المللی برای تسلط بر جهان اسلام و غارت منابع و ثروت‌های مسلمین به ویژه در منطقه غرب آسیا بود و از ۷۵ سال گذشته تاکنون هر روز ابعاد و زوایای جدیدی از آن برای افکار عمومی جهانیان پدیدارتر می‌شود.

وی تاکید کرد: با توجه به رویکرد جدید رژیم جعلی و موقتی صهیونیستی شکننده‌تر از همیشه در مسیر زوال و نابودی قرار گرفته است و به لطف حق تعالی سرعت تحولات در سرزمین‌های اشغالی نشان‌دهنده این واقعیت است که فلسطین روز‌های سرنوشت‌سازی را سپری می‌کند.

امام جمعه سرخ‌رود گفت: آنچه در وقایع ماه‌های اخیر به ویژه در کرانه باختری می‌گذرد ضمن نشان دادن توسعه تهدید علیه رژیم کودکش و تروریستی صهیونیستی، حکایت از ورود نسل جدید فلسطین به میدان انتفاضه و مبارزه ضد اشغالگران دارد.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده خاطرنشان کرد: نسل جدید فلسطین دریافته است باید سلاح‌های خود را تنها به سوی دشمن صهیونیستی هدف‌گیری کند؛ این نسل به خوبی درک کرده است آزادی فلسطین با اتکا به ظرفیت‌های بالای ذاتی میسر و قابل تحقق است.

وی یادآور شد: مسئله فلسطین اولویت اصلی و بی‌چون و چرای امت اسلامی است و با توجه به حوادث و رخداد‌های اخیر و مواجه شدن رژیم صهیونیستی با وقایعی معنادار و حیرت‌انگیز در حال سپری نمودن مسیر افولی و سیاه خون آلود خود می باشند.

امام جمعه سرخ‌رود عنوان داشت: در حال که بیش از سه ماه است رژیم غاصب در کف خیابان‌ها با پدیده اعتراضات به اصلاحات در سیستم قضایی و مخالفت آنان با تلاش نتانیاهو در این موضوع روبه‌رو است که پدیده اعتصابات بی‌سابقه در بخش‌های مختلف را نیز می‌توان به آن افزود.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده بیان کرد: امروز شاهد آن هستیم که رژیم اشغالگر و جعلی بیش از هر زمان دیگری در سراشیبی سقوط قرار گرفته است و این که حامیان رژیم صهیونیستی به ویژه مقامات آمریکایی از احتمال روی دادن جنگ داخلی در اسرائیل سخن می‌گویند آنجا معنادارتر می‌شود که آن‌ها درصدد بودند با اجرای طرح به اصطلاح صلح آبراهام و برقراری ارتباط بین رژیم و کشور‌های مسلمان، ارتقا و استحکام امنیت صهیونیست‌ها را تضمین کنند.

وی افزود: می توان قصد استعفای تعدادی از اعضای کابینه نخست وزیر جلاد و جعلی صهیونیستی را بیانگر شکاف بی‌سابقه در رژیم دانست و جنگ قدرت امروز در رژیم غاصب به حدی رسیده است که هر یک از احزاب تشکیل دولت دهند، احزاب دیگر از هیچ تلاشی برای به زیر کشیدن آن فروگذار نخواهند کرد و این واقعیت دلالت بر ذات پلید و ماهیت این رژیم اجاره‌ای و کودک‌کش دارد.

امام جمعه سرخ‌رود تصریح کرد: به برکت خون شهدای انتفاضه ظهور گروه مقاومت «عرین الاسود» و به صحنه آمدن نسلی شامخ، مومن و شکست‌ناپذیر به میدان انتفاضه که با سینه‌های سپر شده برابر اشغالگران صهیونیستی مقاومت می‌کنند را تهدیدی راهبردی برای صهیونیست‌ها توصیف کرد.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده گفت: حمایت آحاد امت اسلامی از آرمان فلسطین و اعلام نفرت و بیزاری مجدد از غاصبان قدس شریف در روز جهانی قدس بی شک برای تداوم مقاومت مردم مظلوم فلسطین، تولید قدرت مضاعف را به همراه خواهد داشت و اعلام ابطال پیمان پلید و فریبنده صلح آبراهام و محکومیت عادی سازی روابط با رژیم جعلی و اشغالگر صهیونیستی از پیامد‌های آن خواهد بود.

وی اظهار داشت: جامعه بشریت از مردم مظلوم فلسطین و بیزاری از رژیم اشغالگر صهیونیستی و حامیان آن، مقام معظم رهبری را پرچم‌دار بزرگ این آرمان مقدس بوده و خدای بزرگ را شاکریم که آرمان مقدس امام پس از ارتحال ایشان با پرچم‌داری و هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) روزبه‌روز بالنده‌تر و قدرتمندتر به پیش می‌رود و توانایی‌های امت اسلامی برای تحقق آن هر روز پدیدارتر می‌شود.

امام جمعه سرخ‌رود خاطرنشان کرد: بنابراین روز جهانی قدس سال ۱۴۰۲ از سرنو شت‌سازترین و تاریخی‌ترین صحنه‌های حمایت از آرمان قدس و نمایش اتحاد و اتفاق جوامع و ملل حق طلب و آزاده جهان به ویژه ملت‌های مسلمان از فلسطین قهرمان است.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده در پایان گفت: از ملت شریف ایران به ویژه پایتخت علویان مازندران غیور و لاله خیز و محمودآباد همیشه در صحنه و مرد و زن و پیر و جوان و خرد و کلان سرخ رود همیشه سرافراز دعوت می شود به ندای امامین انقلاب لبیک گفته و در امتداد مسیر شهادت سردار دلها حاج قاسم عزیز و همه سرداران عرصه عشق و شهادت و شهامت و فلاح و رستگاری تجدید میثاق کرده و رستاخیز دیگری را رقم زده تا مشت محکمی بر دهان این عنکبوت سست و رو به افول و نابودی زده تا به فضل الهی خبر نابودی این رژیم مفلوک و آزادی قدس شریف به گوش همگان برسد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=8649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.