1

اجرای حدود ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در بخش سرخ‌رود/ نهضت زیرسازی آسفالت در روستاها ادامه دارد

  • کد خبر : 8460
  • ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴
اجرای حدود ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در بخش سرخ‌رود/ نهضت زیرسازی آسفالت در روستاها ادامه دارد
بخشدار سرخ‌رود از اجرای حدود ۸۰۰ میلیارد تومانی پروژه عمرانی در این بخش خبر داد و گفت: نهضت زیرسازی آسفالت در روستاها در سال جدید همانند سال گذشته ادامه دارد.

به گزارش “خط شمال” امین رنجکش در دیدار با دهیاران بخش سرخ‌رود که با حضور حجت‌الاسلام تقی‌زاده امام جمعه در بیت‌الزهرا برگزار شد، ضمن خسته نباشید به دهیاران بخش بابت میزبانی از گردشگران و مسافران در ایام تعطیلات نوروزی با بیان اینکه سال جدید مشکل خاصی در حوزه آب شرب و قطعی نداشتیم، اظهار داشت: در بحث توسعه و زیرساخت منابع آب تشکر می‌کنیم از علیزاده فرماندار محمودآباد و فرزانه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی که با همکاری اداره آب و فاضلاب مشکلات تا حدود زیادی مرتفع شد.

وی افزود: در حال حاضر روستای ابولحسن‌آباد، حاجی‌کلا،زردآب و اکثر روستاها پروژه‌های عمرانی زیادی را در دستور کار دارند.

بخشدار سرخ‌رود با بیان اینکه حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان پروژه‌ در هفته دولت و ۲۲ بهمن در این بخش افتتاح شد، گفت: بخشی از پروژه‌ها همچنان در حال انجام است از جمله دیوار حفاظتی و تجهیز مدارس که از کارهای عمرانی دیگر در سطح روستاها است.

رنجکش با اشاره به حمایت فرماندار محمودآباد، برای سفرهای غیر استانی در راستای توسعه روستاها تصریح کرد: امسال نیز با توجه به شعار سال که مقام معظم رهبری مطرح کردند، باید همت و تلاش بیشتری در راستای توسعه روستاها داشته باشیم.

وی ادامه داد: امیدواریم با کار جهادی و نگاه به شهید سردار سلیمانی به کار خود ادامه دهیم.

بخشدار سرخ‌رود با تاکید بر اینکه عفاف و حجاب و روزه‌خواری امروز باید به صورت جدی پیگیری شود، یادآور شد: گردشگر آثار مثبت و منفی زیادی با حضور خود در شهری همراه دارد و امیدواریم بتوانیم با کار فرهنگی توسط دهیاران عفاف و حجاب رعایت را فرهنگ‌سازی و نهادینه  کنیم.

رنجکش خاطرنشان کرد: برای تابستان از این لحظه برنامه‌ریزی و فرهنگ‌سازی در خصوص بدحجابی گردشگران و مسافران در روستاها و سطح شهر باید انجام شود.

وی در پایان گفت: در خصوص نحوه برخورد و کار اجرایی در روستاها با هدف باید پیش رفت؛ تاکنون مشکلی با دهیاران و رسیدگی به روستاها نداشته‌ایم.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=8460

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.