2

دستگیری 101 متهم اقتصادی و کشفیات 595 میلیاردی در تعطیلات نوروزی

  • کد خبر : 8444
  • ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
دستگیری 101 متهم اقتصادی و کشفیات 595 میلیاردی در تعطیلات نوروزی
 رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از دستگیری 101 متهم اقتصادی و کشف بیش از 595 میلیارد ریال انواع جرایم اقتصادی در تعطیلات نوروزی1402 خبر داد.

به گزارش “خط شمال” سرهنگ “محمد محمدپور” تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در سراسر استان مازندران در تعطیلات نوروزی با تلاش‌های شبانه روزی و اقدامات تخصصی، موفق به کشف انواع جرایم اقتصادی در حوزه های قاچاق کالا و ارز (سوخت، دام و …) و جرایم اقتصادی (احتکار، اخلال در نظام اقتصادی و…) شدند.

وی افزود: ارزش کشفیات مذکور طبق نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر 595 میلیارد ریال برآورد شد و همچنین در این راستا 101 متهم نیز دستگیر شدند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران تصریح کرد: در تعطیلات نوروزی با تلاش های شبانه روزی و اقدامات تخصصی، کارآگاهان پلیس اقتصادی تعداد 93 فقره پرونده در راستای جرائم اقتصادی تشکیل شد.

محمدپور در ادامه بیان داشت: کشفیات شامل احتکار، اخلال در نظام اقتصادی، فرآورده نفتی قاچاق، دام سبک و سنگین قاچاق و سایر کشفیات قاچاق در عناوین مختلف بوده است.

وی خاطرنشان کرد: پليس با تمام توان و جديت همواره در سال جاری آماده است با قاچاقيان و مخلان نظم و امنيت اقتصادي مقابله کند و مبارزه با هر گونه جرایم اقتصادی و مبارزه بلا قاچاق کالا و ارز را از اولويت هاي کاري و مأموريتي اين پليس دانست.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از هموطنان درخواست کرد: در صورت اطلاع از هر گونه فعاليت هاي غيرقانوني در این راستا، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=8444

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.