1
وعده‌ای که محقق شد؛

ورود میدانی امام جمعه سرخ‌رود به مساله رعایت حجاب و برخورد با بدحجابان در سطح شهر

  • کد خبر : 8347
  • ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱:۰۵
ورود میدانی امام جمعه سرخ‌رود به مساله رعایت حجاب و برخورد با بدحجابان در سطح شهر
 امام جمعه سرخ‌رود وعده خود را که در جلسه‌ امر به معروف در روز چهارشنبه ۹ فروردین در دفتر امامت جمعه محمودآباد برگزار شد، مبنی بر ورود میدانی به وضعیت بدحجابی در سطح شهر سرخ‌رود، عملی کرد.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی تقی‌زاده صبح امروز با برگزاری جلسه ویژه امر به معروف در بیت‌الزهرا امامت جمعه که حضور جناب آقای دکتر کریمی دادستان محترم مازندران و تمامی مدیران شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مصوبات باید بدون هیچ‌گونه تعلل و در اولین فرصت ممکن با همکاری همه دستگاه‌ها اجرایی شود چراکه در این موضوع با کسی شوخی نداریم.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب افزود: این خرمشهر هم مثل همه خرمشهرها آزاد خواهد شد و مثل کرونا و اغتشاشات این فتنه‌ بی حجابی نیز به برکت امام زمان عج و عنایت ویژه حضرت و نائب امام زمان عج امام خامنه ای عزیز حل خواهد شد و خرمشهر دیگری را آزاد خواهیم کرد.

امام جمعه سرخ‌رود گفت: با توجه به دغدغه و مطالبه‌گری مردم در خصوص بدحجابی جلسه امر به معروف برگزار شد بنابراین باید به‌صورت میدانی تذکرات جدی به فروشندگان و گردشگران بدحجاب داده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین تقی‌زاده خاطرنشان کرد: مصوبات جلسات امر به معروف باید اجرایی شود و عملکرد آن را در سطح شهر ببینیم؛ در سرخ‌رود با تعامل مهندس کبود شهردار کانکس ستاد امر به معروف استقرار و بعد از تعطیلات ۱۳ فروردین آماده فعالیت است.

وی یادآور شد: شهر سرخ‌رود روزی مهد شهادت بود و مردان خانه همگی در جبهه برای حفظ کشور بودند؛ ما نیز امروز پیگیر برگزاری جلسات امر به معروف با دیدن خروجی در میدان عمل هستیم. امام جمعه سرخ‌رود در ادامه با نقل خاطره‌ای در اجرای این امر مهم الهی بیان کرد: طبق قرار عاشقی همیشگی نماز جمعه که قبل آن بر سر مزار شهدا می‌رفته و از این‌ نخبه‌های الهی استمداد می‌طلبیدم، دیروز مطابق وعده همیشگی سلامی بر این اولیاء الهی کرده و بر سر مزار سردار شهید کریمی رفتم و عرض داشتم فرمانده عزیز این شهر به نام شماست و شما فرمانده همیشگی این شهر هستید پس انتظار دارم کمک بکنید تا این وظیفه الهی را انجام بدهیم تا شرمنده شما نشویم بنابراین به شما همکاران امر به معروف می‌گویم شخص سردار کریمی امروز با ما و در این مسیر الهی و معنوی و ملکوتی حضور دارند و کمک خواهند کرد.

امروز شاهد تهاجم فرهنگی در کشور هستیم

دکتر کریمی دادستان مازندران نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت ورود به مساله بدحجابی در استان اظهار کرد: کشور در وضعیت نابهنجاری قرار دارد و شاهد تهاجم فرهنگی هستیم بنابراین باید با مدیریت درست امر به معروف وارد میدان عمل شویم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که حرام‌های الهی نباید رواج داشته باشد، افزود: دادستان کل کشور نیز اعلام کردند که ضابطین باید در راستای عفاف و حجاب اقدامی کاملا با تدبیر انجام دهند.

دادستان مازندران خاطرنشان کرد: امر به معروف باید عالمانه باشد، اول خودشان رعایت کرده و بعد با طرف مقابل با احترام برخورد کنند.

کریمی یادآور شد: امر به معروف روابطی را در بر دارد، شخصی که امر به معروف می‌کند باید روانشناسی را بداند و این ضابطین با برخورد خوب و روی خوش با مردم برخورد کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز ما شاهد انفعالی در سطح جامعه هستیم بنابراین ستاد امر به معروف، انتظامی و دیگر مسئولین دیگر منفعل عمل نکنند؛ ساماندهی باید به‌صورت جدی انجام شود.

گفتنی است؛ بعد از اتمام جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین تقی‌زاده به همراه دکتر کریمی دادستان و تمامی روسای ادارات شهرستان به‌صورت سرزده از واحدهای صنفی و فروشگاه‌های سطح شهر بازدید کرده و تذکرات جدی را ابلاغ کردند که عدم رعایت آن موجب پلمپ مراکز خواهد شد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=8347

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.