3
در دیدار نوروزی با اعضای هئیت رزمندگان مطرح شد؛

از رسالت فراموش شده مسئولان تا عمل جهادی/ آتش به اختیار وارد میدان شویم

  • کد خبر : 8224
  • ۰۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱:۰۷
از رسالت فراموش شده مسئولان تا عمل جهادی/ آتش به اختیار وارد میدان شویم
خاک‌ریز دیروز در شلمچه بود و خاک‌ریز امروز در سطح شهرمان است؛ در میدان بودن و فرهنگ‌سازی جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، باید از الزامات و اولویت‌ها باشد.

به گزارش “خط شمال” در دوران دفاع مقدس تمام طرح‌ها و برنامه‌ها در ابتدا بررسی و در میدان به مرحله اجرا می‌رسید اما امروز متاسفانه شاهد اینگونه کارهای جهادی کمتر هستیم.

مسئولان سرباز ولایت باشند

حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده امام جمعه سرخ‌رود امروز در دیدار با اعضای هیئت رزمندگان بخش ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان با اشاره به اهمیت گروه‌ها و ستاد هیئت اظهار داشت: هیئت رزمندگان از جمله گروه‌ها و رسته‌هایی است که از دل مردم می‌آید و برکات خوبی در کل کشور شکل داده است.

وی تصریح کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری، همه بایدها، باید توسط گروه‌های مردمی شکل گیرد.

امام جمعه محترم سرخ‌رود خاطرنشان کرد: یکی از موارد مهمی که همواره باید مورد توجه باشد، این است که ما در مقابل مردم نیستیم بلکه در کنار آنان مباحث و مشکلات را پیگیری خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده ادامه داد: متاسفانه رسالت‌ها فراموش شده و هر بار در جلسات متعدد مطرح شد اما تنها با ایجاد کارگروه می‌توان راه‌کارها رو بررسی و پیگیری کرد.

وی عنوان داشت: اگر مسئولین واقعا سرباز ولایت هستند، بایو راهکارهای اصولی را مطرح و در سطح شهر به مرحله اجرا برسانند.

امام جمعه سرخ‌رود با بیان اینکه گشت رضویون در ایام ماه مبارک رمضان فعال شود، افزود: در سطح شهر با قسمت‌بندی ساعت‌ها و مکان‌ها درصدد رصد منطقه خود باشیم.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده در پایان گفت: اتحاد می‌تواند باعث رقم خوردن اتفاقات خوب شود؛ باید آتش به اختیار عمل کنیم و جلوی برخی موارد در نقض قانون‌ها را در ماه مبارک رمضان گرفت.

امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهر اجرا شود

دکتر محمد نوروزی مسئول هیئت رزمندگان بخش سرخ‌رود در دیدار با امام جمعه با اشاره به اهمیت اجرایی شدن امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهر در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: مطالبات مردمی در ماه مبارک رمضان در سرخ‌رود اجرایی شدن قوانین روزه‌خواری است که متاسفانه رعایت نمی‌شود.

وی افزود: علنا و عملا در سطح شهر شاهد روزه‌خواری و فعالیت مغازه‌های فروش اغذیه هستیم.

مسئول هیئت رزمندگان بخش سرخ‌رود گفت: از مسئولان ذی‌ربط درخواست داریم که به این حوزه ورود پیدا کنند چراکه مردم منتظر پیگیری موضوع خواهند بود.

دکتر نوروزی در پایان بیان کرد: در مورد مسائلی که امروز در کشور با آن مواجه هستیم باید به‌صورت جدی برخورد کرده تا موضوع به بحث جدی‌تری نرسد.

 

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=8224

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.