3

بیش از 16 هزار مازندرانی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند

  • کد خبر : 8152
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳
بیش از 16 هزار مازندرانی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند
فرمانده سپاه کربلا مازندران از اعزام 16 هزار و 780 مازندرانی به ارودهای راهیان نور خبر داد و گفت: این افراد از قشرهای مختلف به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

به گزارش “خط شمال” سردار سیاوش مسلمی در حاشیه بازدید از یادمان شهدای شلمچه اظهار داشت: بسیاری از زائران برای تجدید میثاق با شهیدان به راهیان نور اعزام شدند و فضای معنوی بالایی در اردوهای راهیان نور حاکم است.

وی با بیان اینکه برای درک فضای معنوی راهیان نور باید در این اردوها و سفر شرکت کرد، گفت: سفرهای راهیان نور بسیار جذاب و پرخاطره است و در این اردوها از دلاورمردی های شهیدان یاد می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: اقتدار، عزت و شکوه امروز به برکت شهیدان والامقام است و در جای جای سرزمین‌های راهیان نور، یادآور حماسه آفرینی‌های شهیدان دوران دفاع مقدس است.

سردار مسلمی با اظهار اینکه جوانان بدانند شهیدان پا روی نفس خود گذاشتند و مزد خود را شهادت دریافت کرده اند، گفت: از این رو باید رسم شهدا را در زندگی خود پیاده کنیم.

وی یادآور شد: رسم زندگی شهدایی را اردوهای راهیان نور به نسل‌های مختلف منتقل می‌شود و برای انتقال تربیت دینی به فرزندان باید به اردوهای راهیان نور سفر کرد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در پایان خاطرنشان کرد: در راهیان نور می‌توان حکمرانی اسلامی را مشاهده کرد و مردم با عشق در این منطقه حضور پیدا می‌کنند تا به شادی و آرامش دست یابند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=8152

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.