17

قرارگاه نوروزی ابوذر در مازندران آغاز به کار کرد/ آماده باش کارکنان پلیس پیشگیری همزمان با ایام تعطیلات

  • کد خبر : 8127
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷
قرارگاه نوروزی ابوذر در مازندران آغاز به کار کرد/ آماده باش کارکنان پلیس پیشگیری همزمان با ایام تعطیلات
رییس پلیس پیشگیری استان مازندران از آغاز به کار قرارگاه نوروزی ابوذر خبر داد و گفت: کارکنان پلیس پیشگیری همزمان با ایام تعطیلات در راستای تأمین نظم و امنیت در حال آماده باش هستند.

به گزارش “خط شمال” سرهنگ محسن جعفری در تشریح این خبر  اظهار داشت: قرارگاه ابوذر به منظور سازماندهی کارکنان پلیس پیشگیری با هدف تأمين نظم و امنيت، ايجاد فضاي امن و ارائه خدمات انتظامی به هم‌وطنان و جلب رضايت مردم و پيشگيري از وقوع جرایم تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه قرارگاه ابوذر دارای 6 کمیته تخصصی بوده، عنوان کرد: این قرارگاه در طول نوروز فعال است و نسبت به هدايت ستادي، دريافت و ارسال آمار و عملكرد و اقدامات به صورت دائم ، نظارت و بازرسی اقدام خواهد نمود.

رییس پلیس پیشگیری استان مازندران از استقرار ایستگاه های ثابت و سیار پلیس در ایام نوروز خبر داد و گفت: 30 واحد ایستگاه پلیس به منظور تأمین نظم و امنیت در این ایام در نقاط مختلف استان مستقر خواهند شد.

وی اضافه کرد: روزانه 119 واحد گشت خودرویی و 44 گشت موتوری و همچنین بیش از 80 گشت پیاده در نقاط جرم خیز استان حضور خواهند داشت.

سرهنگ جعفری در پایان از آمادگی کامل پلیس پیشگیری برای خدمت رسانی به مردم خبر داد و از شهروندان خواست با رعایت توصیه های پلیس و قوانین و مقررات،امنیت را زینت بخش نوروز کنند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=8127

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.