1
مسئول سازمان بسیج سازندگی:

مکتب سلیمانی برگرفته از عاشورا است

  • کد خبر : 7795
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳
مکتب سلیمانی برگرفته از عاشورا است
مسئول سازمان بسیج سازندگی با تاکید بر اینکه مکتب سلیمانی برگرفته از عاشورا است، گفت: مکتب عاشورا انسان‌ساز بوده و امروز مکتب سلیمانی در مناطق مختلف جای خود را بازکرده است.

به گزارش “خط شمال” سردار محمد زهرایی در یادواره جهادگر پاسدار شهید محمد عارف کاظمی در سیمرغ اظهار داشت: مکتب علوی در زمانه‌ای که زر و زور و تزویر خود را نشان داد و حاکمان جور و مستکبران، مؤمنان را استثمار کشانده بودند، توانست جوشش جدیدی در جامعه ایجاد کند.

وی تصریح کرد: شهید محمد عارف کاظمی نیز شهید عارف به شمار می‌رود که در دامن این مکتب پرورش یافته است؛ شهدا اوج ولایتمداری را در ولایت محض از ولی فقیه می‌دانستند و کج روی برای خود قائل نبودند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی افزود: اغتشاشگران در حوادث اخیر و طی مدت سه ماه نوک پیکان را ولایت قرار داده بودند و دشمن تلاش دارد عمود خیمه انقلاب را بزند.

سردار زهرایی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با روشنگری‌ها، فضای مسموم و غبارآلود را روشنگری کردند، گفت: اکنون یک عده بی بصیرت در حال خرابکاری در مدارس هستند و هدفشان این است که ولایت را متزلزل کنند و در ذهن نسل جدید ابهام و ایراد ایجاد کنند.

وی عنوان داشت: دفاع قاطعانه، صریح، شفاف و در زمان از ولایت نیاز است ولی متأسفانه برخی‌ها قاطعانه و بهنگام از ولایت دفاع نکردند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی در پایان با بیان اینکه مصداق تعهد و ولایتمداری در شهیدان تجلی می‌کند، یادآور شد: هر قطره از خون در انقلاب، یک جهادگر و مدافع جدید ایجاد می‌کند و دشمن نمی‌تواند آن را از بین برد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=7795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.