4

اعزام بیش از ۵۰ گروه جهادی دانشجویی به مناطق محروم

  • کد خبر : 7788
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
اعزام بیش از ۵۰ گروه جهادی دانشجویی به مناطق محروم
مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا مازندران گفت: بیش از ۵۰ گروه جهادی دانشجویی به مناطق محروم در ایام نوروز اعزام شدند.

به گزارش “خط شمال” سید امیر ساداتی کرمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ضمن تبریک منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج)، با اشاره به حضور ۲۵۰۰ دانشجو در اردوی راهیان نور،گفت: بسیاری از زائر اولی‌ها که به راهیان نور آمدند از آن دسته از افرادی بودند که به صورت ظاهری کمتر به فرهنگ اثار وشهادت علاقه نشان می‌دادند.

وی تصریح کرد: هجمه دشمنان انقلاب اسلامی به نسل نو به ویژه دانشجویان زیاد است، سوال اینجاست که دانشجویی که به اذعان دشمن با دین و انقلاب و شهدا فاصله گرفته چطور در مناطق عملیاتی جنوب با فقر امکانات حاضر می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا مازندران افزود: اعزام به پیاده روی اربعین و راهیان نور طی ۱۵ سال گذشته سه برابر شده است و این بیانگر کشش فطری نسل نو به سمت معنویت و شهداست.

سادات کرمی خاطرنشان کرد: برای خدمت رسانی به کاروان‌های راهیان نور دانشجویی، کمیته پشتیبانی و اسکان برنامه ریزی شده و همچنین کمیته رسانه‌ای برای ثبت لحظه‌های ناب حضور زائرین شهدا درحال فعالیت است.

وی یادآور شد: جهادگران با دهان روزه به مناطق محروم اعزام می‌شوند و این نشان دهنده آن است که گروه جهادی هجرت محور برای فرار از حصار مدرنیته که انسان را دچار غفلت کرده، برای خدمت به محرومین به خط شدند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=7788

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.