4
فرمانده اسبق لشگر ۲۵ کربلا:

دفاع مقدس؛ گنجینه‌ای از حماسه‌های بی‌نظیر رزمندگان، ایثارگران وشهدای گرانقدر است

  • کد خبر : 7688
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
دفاع مقدس؛ گنجینه‌ای از حماسه‌های بی‌نظیر رزمندگان، ایثارگران وشهدای گرانقدر است
فرمانده اسبق لشکر ۲۵ کربلا دفاع مقدس را گنجینه‌ای از حماسه‌های بی‌نظیر رزمندگان، ایثارگران وشهدای گرانقدر دانست و گفت: پرداختن به هر موضوعی نیازمند تلاش وافر است.

به گزارش “خط شمال” سردار حمیدرضا رستمیان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دفاع مقدس حماسه عاشورای حسینی الگوی رزمندگان است، اظهار داشت: در دوران هشت ساله دفاع مقدس کربلاهای زیادی رقم خورد و بیش از ۲۲۰ هزار شهید در این دوران تقدیم شده است تا یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیفتد.

وی تصریح کرد: امروزه بسیاری از کشورها از این الگوی هشت ساله دفاع مقدس استفاده کرده اند و پیروزی‌های کنونی در کشورهای منطقه نتیجه الگوگیری از دوران دفاع مقدس است.

فرمانده اسبق لشکر ۲۵ کربلا در ادامه افزود: شهدا به دلیل اخلاص ماندگار شدند و امروزه ملت بزرگ و قدرشناس ایران اسلامی به دلیل آن که از فرهنگ دوران دفاع مقدس استفاده کند، نسبت به راه اندازی اردوهای راهیان نور برنامه ریزی شده است.

سردار رستمیان با بیان اینکه حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی سبب بروز تحول درونی می‌شود، گفت: حضور در اردوهای راهیان نور سبب خودسازی می‌شود و این اردوها سبب آشنایی به فرهنگ شهیدان می‌شود.

وی با اشاره به ساخت اردوگاه هفت تپه در راهیان نور عنوان داشت: عملیات‌های مختلفی در منطقه هفت تپه توسط لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا انجام شده بود.

فرمانده اسبق لشکر 25 کربلا در پایان یادآور شد: هفت تپه قدمگاه و محل عروج شهیدان گرانقدر به شمار می‌رود و رزمندگان زیادی از استان‌های مختلف از این منطقه و اردوگاه حماسه‌های بزرگی را رقم زدند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=7688

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.