3

دانش‌آموزان آملی علائمی از مسمومیت نداشتند

  • کد خبر : 7579
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰:۱۰
دانش‌آموزان آملی علائمی از مسمومیت نداشتند
سرپرست بیمارستان امام رضا(ع) آمل با اشاره اعزام دانش‌آموزان به این بیمارستان گفت: تمامی دانش‌آموز اعزامی به اورژانس علائمی از مسمومیت نداشتند و اکنون پس از یک ساعت مرخص شدند.

به گزارش “خط شمال” رضا توسلی در جمع خبرنگاران با بیان به اينكه امروز دوشنبه 15 اسفندماه، مدير يكي از دبیرستان‌های شهرستان با اورژانس 115 شهرستان تماس گرفتند كه تعدادي از دانش‌آموزان دچار علايم تهوع و سرگيجه شدند، اظهار کرد: اورژانس 115 ، تعداد 13 دانش آموز و يكي از معلمان مدرسه را به بيمارستان منتقل كردند.

وی با اشاره به اینکه متخصص طب اور‍ژانس بيمارستان بلافاصله بر بالين دانش آموزان حاضر شد، افزود: دانش‌آموزان‌ معاينه شدند و علايم حياتي همه آنها داراي شرايط پايداري بود.

توسلی مقدم با اعلام اینکه هيچ كدام از دانش‌آموزان‌ علايم نگران‌کننده‌ای نداشتند و پزشکان متخصص بر بالين بيماران حاضر، سطح اكسيژن اندازه گيري شد، آزمايشات لازم اخذ شد، عنوان کرد: خوشبختانه هيچ كدام از دانش‌آموزان‌ علايم وخيمي نداشتند و حال همه خوب است و پس از یک ساعت مرخص شدند.

سرپرست بيمارستان امام رضا(ع) شهرستان آمل تصريح كرد: پزشك متخصص مسموميت نيز دانش‌آموزان‌ را ويزيت كردند و با آزمایشات لازم علايمي گزارش نشده است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=7579

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.